تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

مانترا عشق و دوستی، ۷ مانترا برای ازدواج عاشقانه

مانترا عشق و ازدواج، 7 مانترا برای داشتن زندگی عاشقانه

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که تا ابد از یافتن عشق دست بردارید؟ یا فکر کنید مثل اینکه قرار نیست این اتفاق خوب (عشق) هیچ وقت برای شما رخ دهد؟ خوب، قبل از اینکه در این موارد وارد عمل شوید کمی بیشتر بیاندیشید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک رویکرد جدید را در این مورد امتحان کنید:

مانترا عشق!

ممکن است این تصور را داشته باشید که مانتراها بی تاثیر هستند، اما قرن هاست که مردم از مانتراها به منظورهای مختلف استفاده و نتایج مطلوبی از آنها دریافت می کنند.
روند عشق یابی روندی پر فراز و نشیب است؛ این پروسه یک بخش عادی از زندگی می باشد. با این حال، ممکن است به صورت ناآگاهانه انرژی های منفی داشته باشید که مانع از پیدا کردن آن در زندگی شما شوند.

در تلاش برای درک اینکه چرا هنوز مجرد هستید و احساس تنهایی و ناامیدی می کنید ممکن است از طریق مانترا عشق شما نیز بتوانید این اتفاق شیرین را در زندگی خود تجربه کنید و همچون زندگی بسیاری دیگر از افراد اتفاق عشق در زندگی شما نیز بیفتد!
آنچه روی آن تمرکز می کنید رشد می کند و آنچه در زندگی خود دریافت و تجربه می کنیم، مجموع افکار، احساسات و عواطف ناخودآگاه ما هستند.

بیشتر کارها و برنامه های فعلی ما در سنین جوانی ایجاد می شوند و سپس در تمام طول عمرمان، تجربیات ما به تقویت آنها کمک می کند.
برای اینکه تجربه جدیدی داشته باشید و باورهای قدیمی را که باعث پسرفت شما می شوند کنار بگذارید، باید تفکرات قدیمی خود را تغییر دهید و ذهن و روح خود را دوباره برنامه‌ریزی کنید تا به آنچه می‌خواهید برسید!

مانترا چیست؟

مانترا چیست؟ مانترا عشق

مانتراها صداهایی هستند که هنگام صحبت با هجاهای سانسکریت باستانی ایجاد می شوند. این صداهای مقدس عمیقاً بر ضمیر ناخودآگاه تأثیر می گذارند و برای کمک به درمان و تغییر ذهن، بدن و روح استفاده می شوند.
از عشق گرفته تا فراوانی و پول، انواع مختلفی از مانتراها وجود دارد که به شما کمک می کنند انرژی خود را تغییر دهید و آنچه را که می خواهید جذب کنید. مانند مانترا اوم
با استفاده از قدرت صدای ارتعاشی، آنها می توانند برنامه ریزی فعلی شما را دور بزنند و به عمیق ترین لایه های ناخودآگاه شما برسند. مانتراها در حالی که برای ایجاد تعادل و هماهنگی کار می کنند، به القای باورهای مثبت جدیدتر نیز کمک می کنند.

استفاده از یک مانترا برای جذب عشق

ما زندگی و روابط خود را از طریق ناخودآگاه خودمان و همچنین از طریق نیت ها و احساسات خود موضوعات مختلفی را جذب می کنیم.
برای اینکه نیمه گمشده تان را پیدا کرده و به سمت خود بکشانید، مهم است که ویژگی‌های شریک ایده‌آل خود را کاملاً روشن کنید و همچنین اینکه واقعاً درک کنید با او بودن چه احساسی را به همراه خواهد داشت.
روشن شدن مقاصد عشقی خود و در ترکیب با مانترا عشق، برای جذب و مغناطیسی کردن عشق همنوع ضروری است.

۷ مورد مانترا مدرن برای عشق و داشتن زندگی عاشقانه

مانتراهای سنتی صداهای مقدس کیهان را برای هماهنگ کردن و متعادل کردن انرژی و بدن ما تداعی می کنند و هنوز هم در میان افراد در جوامع مختلف طرفداران خاص خود را دارند. در مانتراهای سنتی، جملات تاکیدی بیشتر با ذهن منطقی و تجلی فیزیکی آنچه می خواهیم ارتباط دارند.

در نتیجه آنها به آرامی یا به سرعت در ضمیر ناخودآگاه ادغام نمی شوند. به همین دلیل است که اگر نمی‌دانید چگونه یک مانترای سنتی را به درستی انجام دهید، ممکن است سال‌ها طول بکشد تا از آن نتیجه بگیرید.
به منظور مؤثر ساختن یک مانترا عشق مدرن شما باید آن را با قلب و ذهن خود درک کنید. فقط با تکرار آن بدون داشتن احساس، نتیجه ای مشاهده نخواهید کرد زیرا این نوع مانترا از هجاهای باستانی استفاده نمی کند.

روی احساسی که در کنار شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد تمرکز کنید. بودن در یک رابطه عاشقانه، بودن با او، مراقبت و دوست داشتن و دوست داشته شدن چه حسی دارد؟

هر مانترا را ۱۰۸ بار پشت سر هم، روزانه به مدت ۴۰ روز متوالی تکرار کنید:

۱- “من عشق را انتخاب می کنم و عشق من را انتخاب می کند”
۲- “من کاملاً برای دادن و دریافت عشق آماده هستم”
۳- “هر روز و از هر نظر، عشق بیشتری را به زندگی خود جذب می کنم”
۴- “من عشق الهی را درک می کنم”
۵- “من به زمان الهی اعتماد دارم و می‌دانم که عشق کامل به سمت من اکنون در راه است”
۶- “من لایق و مستحق یک رابطه عاشقانه هستم، اکنون برای دریافت آن آماده می شوم”
۷- “من عشق، فراوانی و هماهنگی بیشتری را در زندگی خود می پذیرم و دریافت می کنم”

همچنین میتوانید مقاله جملات مانترا را در سایت مطالعه کنید

چرا مانتراها به مدت ۴۰ روز و ۱۰۸ بار تکرار می شوند؟

تغییر الگوها و برنامه‌ریزی‌های قدیمی شما زمان می‌برد، با تلاش و فداکاری مداوم ۴۰ روزه می‌توانید عادت‌های قدیمی را از بین برده و عادت‌های جدیدی در زندگی خود ایجاد کنید.
عدد ۱۰۸ یک عدد مقدس محسوب می شود و نشان دهنده یک چیز، هیچ چیز و بی نهایت یا همه چیز است:
۱ برای خدا یا بالاترین حقیقت است
۰ برای پوچی یا کامل بودن در یک تمرین معنوی است
۸ برای همه چیز، ابدیت یا بی نهایت است.

برای یکپارچگی مانترا مهم است که آن را برای ۴۰ روز متوالی بخوانید. اگر یک روز را حذف کردید، باید از نو شروع کنید. اگر می‌خواهید از ابتدا شروع کنید، خودتان را در مورد آن سرزنش نکنید و فقط آن را انجام دهید.

نکاتی برای تمرین مانترا عشق

نکاتی برای تمرین مانترا عشق

قصد

قبل از شروع تمرین مانترا، لحظه ای را به سکوت اختصاص دهید، با خود برتر خود ارتباط برقرار کنید و هدف خود را برای جذب عشقی که می خواهید تنظیم کنید.

مهره های مالا

از مهره های مالا در میانجیگری و برای مداحی استفاده می شود. آنها ۱۰۸ مهره دارند که انگشتان خود را در امتداد آنها حرکت می دهید، ۱ مهره برای هر بار گفتن مانترا! آنها برای کمک به شما در حفظ شمارش بدون خطای تعداد تکرار مانتراها می توانند استفاده شوند.

یک فضای مقدس در نظر بگیرید

یک مکان ویژه ایجاد کنید که به شما کمک کند کاملاً آرام باشید و در آن به مدیتیشن بپردازید. آن مکان را تا آنجا که می توانید آرامش بخش طراحی کنید و برای کمک به ایجاد روحیه مثبت، شمعی روشن کنید.

از قدرت آروماتراپی استفاده کنید

از قدرت طبیعت استفاده کنید و از اسانس‌هایی مانند گل رز روی نقاط نبض خود یا در دیفیوزر استفاده کنید تا حس هماهنگی و عشق عمیق را القا کنید.

اقدام به ادغام آسان

مانتراها را روزانه، دو بار، اگر می توانید، یک بار در صبح و سپس دوباره در شب بخوانید و این زمان ها را بر زمان های دیگری از روز ترجیح دهید. ضمیر ناخودآگاه در این مواقع بیشتر برای پیشنهادات ذهنی ما آمادگی دارد، تکرار مانترا هنگام اول صبح و آخرین چیز قبل از خواب شب بیشتر تاثیر را در جذب آن دارد.

تمرکز بر رشد فردی

روی رشد فردی و عشق به خود تمرکز کنید. مطمئن شوید که برای مراقبت از خود به شیوه‌های عمیقاً عاشقانه وقت صرف می‌کنید. این موضوع شامل نحوه مراقبت از خود از نظر جسمی و روحی و همه افرادی است که با آنها ارتباط دارید.
از روابط سمی که به حریم خصوصی شما احترام نمی‌گذارند دوری کنید و زمان بیشتری را با کسانی بگذرانید که از همه نظر شما را دوست دارند، مهربان هستند و برای شما ارزش و احترام قائل می شوند. هر چه بیشتر بتوانید وارد این انرژی ارتعاشی شوید، جذاب تر خواهید بود.

پایداری و مداومت در انجام مانترا عشق

برای جذب و تجلی مطابق میل خود، عمل به برنامه روزانه مدیتیشن مانترا عشق نکته ای کلیدی است. در حالی که بسیاری از افراد استفاده از مانتراها برای عشق را جادویی می‌دانند، آنها یک ابزار جادویی نیستند. سالها طول کشیده است تا به این باورهای قدیمی خود برسید و برای ادغام باورهای جدید در سیستم اعتقادی خود از خود گذشتگی و تلاش مداوم بسیاری لازم است.

مثبت فکر کنید

روی تمام راه‌های مثبتی که مانترای شما برای جلب عشق بیشتر به زندگی‌تان تاثیر می گذارد، تمرکز کنید. داشتن آگاهی را تمرین کنید و خود را برای دریافت انواع مختلف عشقی که کائنات به صورت روزانه برای شما ارسال می کند، آماده نگه دارید.

مانترا عشق شخصی برای خود تعریف کنید

اگر احساس می‌کنید برای انجام این کار فراخوانده شده‌اید، آزادانه مانترای خود را برای خواندن بنویسید. فقط به یاد داشته باشید که همان قوانینی را که برای مانتراهای انگلیسی یا غیر سانسکریت ذکر شده است را برای مانتراهای خود اعمال کنید، باید واقعاً احساس و انرژی آنچه را که می خواهید جذب کنید وارد کنید و تجسم نمایید.

اقدام کنید

مانتراهای عاشقانه می توانند شما را مغناطیسی کنند، اما همچنان باید گام هایی را که نیاز دارید بردارید و خودتان را در موقعیت های مدنظر قرار دهید. در گروه های مختلف قرار گیرید، خودتان را به دنیا معرفی کنید و تا می توانید تجربیات جدید داشته باشید.
و در آخر فراموش نکنید که احساساتی باشید و وارد احساس شوید، انرژی عشق را جذب کنید و از تجلی بیشتر آن در زندگی خود لذت ببرید! تا مطلب بعد عشق زیادی به شما دارم!


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x