تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم تا به نتیجه دلخواه برسیم؟

چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم

در این مقاله به بررسی راهکارهای مطرح شده توسط اسکاول شین درباره ی چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم می پردازیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید با قانون ارتعاش آشنایی دارید اما نمیدانید چطور اتعاش ثروت ارسال کنید این مقاله از متا راز مخصوص شماست!

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه ی موفقیت و رشد فردی در کشور ما به شمار می رود.

نویسنده در این کتاب با زبانی عرفانی و ساده مطالبی بسیار آموزنده درباره ی قانون جذب و ارتعاش ثروت بیان می کند .

چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم تا به راحتی پول جذب کنیم؟

چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم تا به راحتی پول جذب کنیم؟

قانون جذب برای ما اثبات کرد که ما در یک جهان فرکانسی و ارتعاشی زندگی می کنیم. جهانی که در آن همه چیز دارای ارتعاش و فرکانس است. هرفکری دارای فرکانسی مشخص است و افراد و پدیده ها می توانند هم فرکانس های خود را جذب کنند.

همچنین توضیح می دهد که انسان می تواند با افکار عمدی یا ناخودآگاه خود، امواج انرژی را به سمت کائنات بفرستد و جهان با توجه به این انرژی و افکار مثبت یا منفی به او پاسخ خواهد داد.
فرکانس جذب پول و ثروت بر افکاری استوار است که باور دارد در این دنیا ثروت بسیار زیادی وجود دارد و افراد قادر هستند به این ثروت فراوان دست یابند!

در کتاب چهار اثر از اسکاول شین نویسنده قانون جذب را به صورت بازی داد و ستد تعریف می کند. او بیان می کند که اغلب مردم زندگی را میدان جنگ می بینند اما در واقعیت زندگی بازی داد و ستد است. این بازی یک قانون بسیار ساده دارد. هرچه بکاری، همان را درو می کنی!

به عبارت ساده یعنی هرعملی که فرد انجام می دهد و هر کلامی که بر زبان بیاورد به او باز می گردد. یعنی اگر فرد آرزو دارد که ثروتمند خواهد شد قطعا به آن می رسد.

پس چرا از قانون جذب و ارتعاش ثروت نتیجه نمی گیریم؟

پس چرا از قانون جذب و ارتعاش ثروت نتیجه نمی گیریم؟

اسکاول شین توضیح می دهد که ذهن ما از سه قسمت تشکیل شده است: هشیار، نیمه هشیار و کاملا هشیار
او ذهن نیمه هشیار را قدرتی بدون جهت توصیف می کند. قدرتی که جهتش را با افکار و احساساتمان ناخواسته یا به عمد مشخص می کنیم. یعنی هر فکر و احساس ما می تواند ذهن نیمه هشیار را تحت تاثیر قرار دهد.

ذهن نیمه هشیار همچون ابزاری مفید در دست ماست تا به کمک آن به آرزوهایمان برسیم.
تا به حال شده با فردی رو به رو شوید که با تعجب از خود بپرسید: او دروغ هایش را باور کرده است !؟ یا چقدر واقعی دروغ می گوید؟
بله! ذهن نیمه هشیار می تواند دروغی را که بارها و بارها به او بگویید را نیز باور کند! در اصل ذهن نیمه هشیار توانایی تفکیک واقعیت از دروغ را ندارد!

پس اگر اینقدر ساده است چرا موفق نمی شویم؟

پاسخی که اسکاول شین به این پرسش می دهد این است که هرگز انسان نمی تواند بیش از آنچه در ذهنش امکان پذیر است به دست بیاورد. پس قبل از آنکه ارتعاش ثروت را زیر سوال ببرید افکار خود را مورد بازبینی قرار دهید.
او توضیح می دهد که با آنکه کارکرد ذهن نیمه هشیار بسیار ساده است و قدرتی شگفت دارد اما مردم اغلب با افکار و شوخی های خود بدبختی و فلاکت را به زندگی خود جذب می کنند.

آنها با آنکه نیاز به پول را در زندگی خود باور دارند، اما احساس خوبی نسبت به آن ندارند! فرهنگ ما پر از این باورها و جملات است.

مثل پول چرک کف دست است! یا مثلا نگاه مثبتی به افراد ثروتمند وجود ندارد! اغلب با حسادت به آنها نگاه می کنیم یا حتی همه ی آنها را دزد و کلاه بردار می دانیم!

اسکاول شین می گوید بیشتر افراد حتی نیاز به پول را زشت می دانند! و فقر و نیازمندی خود را مایه ی افتخار و نشانه ی قناعت به شمار می آورند!
از طرف دیگر افرادی هستند که ارتعاش پول را می فرستند ولی به آن باور قلبی ندارند!

شاید در اطرافتان فردی را دیده باشید که به شما می گوید این ماه در فلان قرعه کشی برنده می شوم و در ادامه می خندد و مثلا به شوخی می گوید من که شانس ندارم!
اسکاول شین هشدار می دهد که متاسفانه ذهن نیمه هشیار شوخی سرش نمی شود!

برای آنکه ارتعاش ثروت بفرستیم باید باور داشته باشیم که در جهان نعمت ها و پول زیادی وجود دارد و ما نیز لیاقت داشتن این ثروت را داریم.
نویسنده به صراحت می گوید ما بارها بیان می کنیم خدا بزرگ است، خدا روزی رسان است اما با کوچکترین مشکل مالی سریع بهم می ریزیم و خود را می بازیم!

 ارتعاش ثروت ارسال میکنید یا فقر و ترس از شکست؟

 ارتعاش ثروت ارسال میکنید یا فقر و ترس از شکست؟

اگر ما کاملا به قدرتی مطلق و توانا که قادر است نیازهای ما را فراهم کند ایمان داریم پس چرا بیشتر اوقات درگیر ترس از فقر هستیم؟ چرا از فکر شکست خوابمان نمی برد؟

اسکاول شین می گوید اگر ما به چنین پروردگاری باور داشتیم فارغ از احساس ترس و شکست زندگی می کردیم. اما ما هرگاه که فرکانس پول وثروت را به دنیا می فرستیم در گوشه ای از ذهنمان انتظار برآورده نشدنش را داریم!

” هرکس موفقیت را بطلبد ولی خود را برای شکست آماده کند، به آنچه برایش مهیا شده می رسد”

ذهن نیمه هشیار در خدمت انسان است اما باید مراقب باشیم که درست به آن فرمان بدهیم .

اگر به پول و ثروت می اندیشیم اما در ارتباط با دیگران بیشتر از فقر و بی پولی صحبت می کنیم ما به ذهن نیمه هشیار فرمان فقر و فلاکت بیشتر می دهیم نه ثروت!
اسکاول شین این واقعیت را با ما در میان می گذارد که میان انسان و آرزوهایش هیچ مانعی جز شک و تردید خود او وجود ندارد!

او به ما هشدار می دهد که بزرگترین دشمن هر انسانی ترس است! ترس از فقر، ترس از ناکامی و ترس از آینده!
وقتی از چیزی می ترسیم دقیقا همان را به سمت خودمان جذب می کنیم!

“هیچ کس جز انسان چیزی را از خود دریغ نمی کند و هیچ کس جز خود او چیزی را از آن خود نمی کند”
برای آنکه بتوانیم به درستی ارتعاش ثروت بفرستیم و جواب بگیریم باید احساسات و افکارمان مثبت باشد.

وقتی ما سرشار از نگرانی و تردید هستیم شادمانی در ما وجود نخواهد داشت! در نتیجه نمی توانیم با آرزویمان هم فرکانس شویم و جز ناکامی چیزی درو نخواهیم کرد!
اسکاول شین به ما یادآوری می کند که افکار منفی هم از خود ما نشات می گیرد! پس ما می توانیم ترس را جایگزین ایمان کنیم. چگونه؟ با عصای جادویی!

برای ارسال درست ارتعاش ثروت چکار کنیم؟

برای ارسال درست ارتعاش ثروت چکار کنیم؟

اسکاول شین ما را با قدرتی بی نظیر که در اختیار همه ی ماست آشنا می کند. قدرت کلام!

کلام ما عصای معجزه گر ماست. انسان توانایی آن را دارد که با این عصای معجزه گر وضعیت نامطلوب خود را تغییر دهد. فلورانس اسکاول شین به ما نوید می دهد که از طریق بر زبان آوردن و دعا می توانیم به نعمت های بسیاری که در جهان برای ما قرار داده شده است دست یابیم. می توانیم افکار نامطلوب خود را به ایمان و باور تبدیل کنیم! با شکرگذاری و بیان جملات تاکیدی!

او ما را دعوت می کند که به قدرت کلماتی که بر زبان می آوریم، باور داشته باشیم. از فقر سخن نگوییم. اخبار بد را پیگیری نکنیم و برای دیگران هم تعریف نکنیم.
او می گوید که اگر بتوانیم بدون تردید به قدرت پروردگار، دعا کنیم قطعا آن آرزو متعلق به ماست!

فراموش نکنید که دعا هم تقاضای ما از خداوند است و هم فرمان ما به جهان است! پس هرچه بیشتر با شکرگذاری و جملات تاکیدی و مثبت عجین شویم، شادمانی و ثروت بیشتری را به زندگی خود فرا می خوانیم! مطمئن باشید این جملات مثبت به مرور تاثیرش را برعقاید و افکار ما خواهد گذاشت!

او پیشنهاد می دهد که روز خود را با کلام درست آغاز کنید و این کار را کم کم تبدیل به یک عادت کنید. به یاد داشته باشید شکرگذاری می تواند یک روز عادی را به یک روز فوق العاده تبدیل کند.
برای این منظور میتوانید جملات تاکیدی فلورانس اسکاول شین را که بر گرفته از کتاب اوست تکرار کنید.

وقتی ارتعاش ثروت ارسال میکنید به کم قانع نباشید

جدیدا در آمریکا در نظرسنجی از مردم سوال شده آیا دوست دارند به ثروتی به اندازه ی ایلان ماسک دست یابند؟ اکثریت مردم جواب داده اند نه! آنها گفته اند ثروتی بسیار کمتر را معقول تر و کافی می دانند.
اسکاول شین می گوید اغلب آدم ها بیشتر خواستن را نوعی طمع می بینند! آن را زشت می پندارند!

در حالی که به کم قانع بودن به این معناست که ما توانایی های خدا را در حد ذهن محدود خودمان کوچک کرده ایم.
ما نه تنها قدرت خداوند را باور نداریم که خود را هم لایق بیشتر داشتن نمی بینیم. وقتی کم بخواهیم، کم و کمتر برداشت خواهیم کرد!

مطابق آرزوهایت رفتار کن

مطابق آرزوهایت رفتار کن تا ارتعاش درست بفرستی

همواره باید بدانیم که چگونه از کائنات درخواست کنیم اسکاول شین می گوید وانمود کردن پیوسته بر ذهن نیمه هشیار اثر می گذارد. پس اگر آرزوی کسب ثروت را داریم باید از همان زمانی که آرزو را بر زبانمان جاری می شود مانند یک فرد ثروتمند هم رفتار کنیم.

ایمان بدون عمل مرده است. عمل پلی است که انسان از طریق آن به خواسته هایش می رسد. کسی که با ترس و لرز پول خرج می کند باور ندارد که ثروتمند است.
او به فراوانی و توانایی های خودش باور ندارد. ایمان ندارد که روزی دهنده اش خداوند است.
وقتی از ترس فقر به پول خود بیشتر می چسبیم ما برای فقر آماده می شویم نه ثروت!

ویژگی دیگر افراد ثروتمند آن است که آنها با رضایت و شادمانی می بخشند! چون آنها ترسی برای از دست دادن پول ندارند.

“بخشیدن مال راه کسب مال را می گشاید.”

او هشدار می دهد که اگر انسان رهنمودهای مصرف کردن یا بخشیدن را نادیده بگیرد همان پول را بسیار ناخوشایند از دست می دهد. جمع آوری پول از روی حرص و ترس جز فقر و بدبختی نتیجه ای نخواهد داشت.

گذشته را رها کن تا بتوانی ارتعاش قدرتمند ارسال کنی

برای اینکه بتوانید به صورت قدرتمند ارتعاش ثروت بفرستید گذشته را رها کنید.
فکر کردن به اشتباهات گذشته فقط شما را از لحظه ی حال و انرژی آن غافل می کند. پس افسوس گذشته را رها کنید و بر آنچه می توانید در زمان حال به دست بیاورید متمرکز شوید!
همان طور که اسکاول شین به ما می گوید انسان نمی تواند خود را از گذشته برهاند اما می تواند خود را از تصورات و افکار حک شده در ذهنش خلاص کند.
با خود تکرار کنید که

وقتی امیدتان به خدا باشد هیچ چیز آنقدرعجیب نیست که حقیقی نباشد آن قدر عجیب نیست که اتفاق نیفتد و آن قدرعجیب نیست که پایدار نباشد!

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x