تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

رسیدن به آرزوها از طریق کائنات ۳ قدم کاربردی

کائنات چگونه ما را به آرزوها میرساند

اگر به شما گفته شود که رویاهای شما کاملاً محقق می شود، چه فکر می کنید؟ به نظر گفتن آسان تر از انجام آن است.

“رویاهای من بعد از این همه مدت محقق نشدند، پس چرا حالا؟”

در این مطلب قصد داریم درباره رسیدن به آرزوها از طریق کائنات اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
بیایید ابتدا درک کنیم کائنات چه کسانی هستند و برای رسیدن به آرزوها از طریق کائنات چگونه اقدام کنیم.

رسیدن به آرزوها از طریق کائنات

رسیدن به آرزوها از طریق کائنات

انرژی‌های این دنیا هم جز کائنات هستند. تمام انسان‌ها و حیوانات و گیاهان و هر آن‌ چیزی که وجود دارد، حتی خورشید و ستاره‌ها جزئی از کائنات محسوب می‌شود.
تمام این کائنات قدرت‌های مختص به خود دارند، که کافی است با شناخت آنها قدرت‌ کائنات را کشف و برای ارتقای موفقیت و آرامش در زندگی خود استفاده کنیم.

اگر بخواهیم مثال ساده بگویم دود ناشی از سوختن اسپند برای دور کردن نیروهای منفی حاصل شده از کائنات اثر بالایی دارد.

این شناخت از جوهره و وجود گیاه علفی از تیره قره‌ داغیان است. همانطور که گفتیم گیاهان هم از کائنات هستند و باید بدانیم چگونه از انرژی‌های آنها در زندگی خود استفاده کنیم.

کائنات چگونه ما را به آرزوها میرساند

تمام کائنات که توسط خداوند آفریده شده و از آفرینش آنها به وجود آمده، برای ما انسان‌ها استفاده‌ای دارد پس باید بدانیم که چگونه از کائنات درخواست کنیم.

آنها وسیله‌ای هستند برای کمک به ما جهت رسیدن به خواسته‌ها و امیال زندگی فردی. اما گاهی ممکن است برخی فکر کنند که چرا به آرزویی که دارند نمی‌رسند؟ یا چکار کنند تا به آرزوهای بزرگ خود برسند؟ به چه روشی از تمرینات قانون جذب استفاده کنند، تا بتوانند نیروهای آن را به نفع خود استفاده کنند؟

قانون جذب و کائنات

قانون جذب شامل دستورالعمل‌هایی برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت در زندگی با استفاده از قدرت‌های کائنات می‌باشد.

اما برای درک بهتر و استفاده حداکثری از قانون جذب باید با خصوصیات ذاتی هر یک از کائنات آشنا باشیم تا بتوانیم به نحو درست برای جذب انرژی مثبت از آن استفاده کنیم.

هیچ آرزویی در این دنیا مانند پول، استقلال، زندگی آرام، خوشبختی، روابط عالی زناشویی، خانه، ماشین، کار دلخواه و غیره تنها با اعتماد به پاسخ کائنات امکان‌پذیر است. اما زمان و چگونگی استفاده از قانون جذب در رسیدن به این موفقیت‌ها مهم است.

اگر دیدید در کاری یا موفقیتی به نتیجه مطلوب نرسیدید این را بدانید مشکل از خود شما است که نتوانستید با ارسال ارتعاش قدرتمند از نیروهای کائنات کمک بگیرید. باید به فکر تقویت و بهبود ارتعاشات با استفاده از قانون جذب باشید.

اول قدم در رسیدن به موفقیت با کائنات

رسیدن به آرزوها از طریق کائنات اصول و روشی دارد که باید به درستی آنها را بدانیم.

اگر شما برای دست زدن به یک چیز داغ بدون دستکش مناسب اقدام کنید دست شما خواهد سوخت. روش درست و اصولی مهارتی است که تنها با تحقیق و تمرین و به کارگیری آن حاصل می‌شود. با صبر و حوصله را چاشنی این مهارت کنید تا بتوانید نتیجه آن را در کوتاه مدت یا بلند مدت ببینید.

مانند یک کشاورزی که بعد از کاشت نهال باید چند سال صبر کند تا بتواند از میوه نهال که به یک درخت بزرگ تبدیل شده استفاده کند. در همان ابتدا توقع برداشت میوه داشتن کاری بیهوده است.

در مقاله قانون جذب ما به شما گفتیم که برای باور رسیدن به یک هدف باید روی آن تمرکز و تکرار کنید. بدون تکرار و خواسته درست شما قادر نخواهید بود از نیروهای مثبت کائنات استفاده کنید.

هر تکرار مانند ارتعاشی است که مدام و پشت سر هم به طرف کائنات ارسال می شود تا پاسخ خود را زودتر بگیریم.

نشانه‌ها در کائنات

نشانه‌ها و رسیدن به آرزوها از طریق کائنات

 

نشانه‌ها نکات ریزی هستند که اگر ساده از کنار آنها عبور کنیم فرصت دوباره برگشت عقب خواهد افتاد. باید در زندگی خود همیشه اتفاقات و دلایلی که ممکن است به هر نوعی نشانه ای از پاسخ کائنات به درخواست شما باشد استفاده کنید. فهمیدن و درک این نشانه نیاز به تمرین و تکرار بر اساس قانون جذب است.

برخی نشانه ها در ظاهر به ضرر شما و برخی بلعکس به نفع شما خواهد بود. همه ما فرصت‌هایی در زندگی خود داشتیم که اشخاصی برای ما پیشنهادها مختلف رسیدن به موفقیت و پول را پیشنهاد می‌دهند، اما ما با تردید به آن پاسخ رد می دهیم. تمام اینها نشانه هستند که باید با قوت قلب و اعتماد به نفس از قبول آن خودداری نکنید.

قدم دوم در رسیدن به موفقیت

شما از کائنات درخواست می‌کنید برای رسیدن به هدفی شما را کمک کنند. اگر خواسته و آرزوی شما مبهم و نامفهوم باشد (خارج از توان و محیط زندگی مانند رئیس جمهور کشور دیگر شدن)  کائنات به این درخواست پاسخ نخواهند داد.

قبل از هر آرزویی باید تمرین داشته باشید تا بتوانید آرزو و خواسته خود را با قدرت سطح بالای ارتعاش به کائنات بفرستید.

برای اینکه بتوانید درخواست درست و قدرتمندی برای کائنات ارسال کنید باید برنامه ریزی و زمان‌بندی داشته باشید.

بدون برنامه درست و تمرین خوب، ارتعاشی که به کائنات می‌فرستید ممکن است از جنبه ناخواسته‌هایتان باشد که کائنات به آن پاسخ نخواهند داد.

درخواست‌هایی که برای کسب نتیجه به کائنات ارسال خواهید کرد در قالب زمان‌بندی به‌صورت ممتد و پشت سر هم خواهد بود تا با هر بار ارتعاش توجه کائنات را بیش از بیش تحریک کند تا پاسخ شما را سریعتر بدهند. این هر بار بعدها به عنوان یک اخلاق و رفتار زندگی فردی و ثابت در شما ایجاد خواهد شد.

برای ارسال درخواست باید از احساس عمیق خود استفاده کنید. هر چقدر این احساس بیشتر باشد به همان مقدار اثرگذاری آن برای دریافت پاسخ بیشتر خواهد بود. جوهره هر درخواست احساس می‌باشد.

تابلو کائنات چیست؟ چگونگی ساخت تابلو آرزوها برای اهداف

درخواست کردن از کائنات

در بالا گفتیم که احساس برای ارسال درخواست و دریافت پاسخ مثبت از کائنات جوهره آن را تشکیل می‌دهد. برای اینکه درک کنید ارتعاشی که به کائنات برای گرفتن نتیجه فرستادید درست است، باید به احساس خود مراجعه کنید. اگر احساس کردید درخواستی که دادید به شما آرامش و اطمینان می‌دهد بدانید درخواست شما درست و اصولی بوده است.

هر عملی عکس العملی دارد

کائنات به هر عملی عکس العملی ارسال می‌کنند. باید با دید مثبت و احساس خوب درخواست خود را ارسال کنید. اگر ذره ای شک و تردید یا حس بدبینی داشته باشید پاسخی که دریافت خواهید کرد بد خواهد بود. یک مثال ساده می‌زنیم :

فرض کنید برای انجام کاری حوصله خود را از دست دادید. در صورتی که روی انجام آن اصرار کنید اعصاب شما خرد شده و ممکن است کارهایی انجام دهید که نتیجه کار را خراب کند. بهتر است کمی استراحت دهید بعد دوباره به آن کار مشغول شوید.

وقتی شما آن کار را انجام می‌دهید با انرژی مثبت انجام می‌دهید. در کنار این انرژی مثبت همیشه انرژی‌های منفی هم همراه است که اگر آنها را به درستی دفع نکنید، انرژی منفی بر این انرژی مثبت اثر گذاشته و بر شما مسلط خواهد شد. پس با کمی فرصت و زمان و استراحت نیروهای منفی جمع شده پراکنده خواهد شد و تمرکز شما برای ادامه کار بهتر خواهد بود.

مثبت اندیشی و رضایت از زندگی

رضایتمندی از شرایط موجود و قبول آن یک اصل مهم است. چرا که شما نمی‌توانید لحظه ای شرایط موجود را تغییر دهید. پس نارضایتی از شرایط موجود جز اینکه نیروهای منفی را در شما بیشتر خواهد کرد به همان مقدار باعث ارسال ارتعاش ضعیف به کائنات خواهد بود.

هر چقدر جنبه مثبت اندیشی خود را تقویت کنید به همان مقدار ارتعاشاتی که به کائنات خواهید فرستاد قویتر خواهد بود. اگر از وضع مالی بدی برخوردار هستید، به آن فکر نکنید چرا که باعث خواهد شد در همان وضع بمانید و تغییر در آن حاصل نخواهد شد.

برای نتیجه بهتر از مثبت اندیشی در زندگی بهتر است از جملات تکراری استفاده کنید. من خواهم توانست، من می‌توانم. در مورد خواسته خود با خود حرف بزنید. تکرار کلمات خواسته خود اثر خیلی بالایی در دریافت پاسخ سریع از کائنات خواهد داشت.

در مطالب گذشته برای شما در مورد تمرکز به خواسته خود اشاره ای کرده‌ایم. برای نتیجه بهتر و افزودن به قدرت بیشتر ارتعاش ارسالی روی خواسته خود متمرکز شوید. اجازه ندهید افکار منفی و پوچ شما را تحت تأثر قرار دهد.

قدم سوم باور داشتن

مراحل بالا بدون باور و اعتقاد به آرزو و خواسته با شکست مواجه خواهد شد. در قانون جذب تاکید زیادی کردیم که اگر با تمام کارهایی که انجام دادید و تمرین‌هایی که روزانه برای ارسال ارتعاش انجام می‌دهید اگر به آنها باور نداشته باشید کار شما بیهوده خواهد بود.

باورهای شما بر اساس تکرار و تاکید و تمرکز بر هدف و خواسته شما بزرگ و کامل می‌شود. افکار مثبت شما نقش مهمی در کسب ثروت دارد. باور شما به عنوان راهنمای شما در رسیدن به آرزو و هدف شما در موفقیت عمل می‌کند. اما اگر افکار خود را روی باور منفی هدایت کنید زندگی خودتان را نابود کرده‌اید.

افراد مذهبی اعتقاد و باور دارند وجود پول در زندگی مهم نیست و باعث می شود از خدا دور شوند! این باور غلط باعث می شود هیچوقت ثروت وارد زندگی آنها نشود.

با توجه به توضیحات بالا به هر سو که نگاه کنید تمرین کردن و تکرار خواسته‌ها باعث باورپذیری آن در شما خواهد شد. این باورپذیری در هر بار درخواست از کائنات ارتعاش قدرتمندی را خواهد فرستاد، که کمک می‌کند زودتر از آنچه به انتظار دارید به هدف و خواسته خود برسید.

 


منبع محتوا:

aconsciousrethink taylorstracks


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x