تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

قانون جذب کائنات را درک کنید و به آرزوهای خود برسید

قانون جذب کائنات

شما هر روز درخواست هایی را در قالب قانون جذب کائنات و همچنین ضمیر ناخودآگاه خود ارسال می کنید. هر چیزی که به آن فکر می کنید، می خوانید، درباره آن صحبت می کنید و به آن توجه می کنید، به کائنات می گویید که چه چیزی را می خواهید بیشتر به زندگی خود جذب کنید.

انسان ها در طول روز به موارد بسیاری فکر می کند و طبیعتا برخی از آن ها مثبت و برخی هم منفی است که اتفاقا همین مورد منجر به خلق اتفاقات خیر و یا شر در زندگی آن ها خواهد شد؛ در ادامه قصد داریم تا شما را با قانون جذب کائنات بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید رسیدن به آرزوها از طریق کائنات را یاد بگیرید.

قانون جذب کائنات چیست؟

قانون جذب کائنات چیست؟

اگر نمیدانید کائنات چه کسانی هستند،باید گفت قانون جذب کائنات یک قانون ثابت در جهان هستی است و همواره به عملکرد خود در دنیا ادامه می دهد و هرگز هم متوقف نخواهد شد؛ به طور خلاصه در مورد این قانون می توان گفت که به هر چیزی فکر کنیم، آن را جذب خواهیم کرد و تفاوتی هم در مثبت و یا منفی بودن آن ندارد.

در مورد بخش های مثبت زندگی انسان می توان به ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی و … اشاره کرد و بخش های منفی زندگی روزمره هم شامل غم، شکست مالی ، وابستگی ، ترس ذهنی، بیماری و … است که با همگان با یک بررسی ساده در مورد مسائل و مشکلات زندگی خود می توانند به طرز تفکرات مثبت و یا منفی خود پی ببرند.

قانون جذب کائنات و قانون ارتعاش

برخی از افراد از تفاوت میان قوانین جذب و قانون ارتعاش آگاه نیستند و حتی به اشتباه هر دو آن ها را یکسان تلقی می کنند، گفتنی است که قانون جذب یک قانون اولیه است و اتفاقا قانون اصلی، همان ارتعاش می باشد.
قانون ارتعاش همان افکار متنوعی است که روزانه در ذهن ما رد و بدل شده و طبیعتا انرژی آن ها مثبت و یا منفی است که اتفاقا همین انرژی به زندگی ما وارد شده و حتی می تواند اتفاقات روزمره را تحت تاثیر قرار دهد؛

کلیه ارتعاش های موجود به کمک قوانین جذب سازمان دهی شده و بنابراین به منظور جذب انرژی مثبت لازم است که ذهن خود را به سوی خیر و نیکی روانه کنیم.

قانون جذب کائنات در زندگی شخصی

بهتر است بدانید که زندگی، همانند یک کاغذ سفیدی است که شما تصمیم می گیرید چه چیزی بر روی آن بنویسید و یا رسم کنید؛ به طور مثال اگر دائما ترس تصادف، بیماری و یا فقر را دارید نمی توانید انتظار داشته باشید که این اتفاقات در آینده برای شما رخ ندهد و در سلامتی کامل به سر برید؛ بنابراین پیش از هر چیزی لازم است که بر روی مسائل خوشایند از قبیل ثروت و سلامتی تمرکز نمایید.

قدرت قانون جذب کائنات

قدرت قانون جذب کائنات

خبر خوش این که قدرت کائنات منحصر به فرد و البته نا محدود می باشد و همگان با استفاده از آن می توانند به کلیه خواسته های مادی، معنوی، مالی و … دست پیدا کنند؛ بدیهی است که قدرت انسان در زندگی زمینی بسیار محدود بوده و به منظور دستیابی به آرزو و اهداف خود، ناچار به استفاده از این قانون هستند.

چگونه از قانون جذب کائنات استفاده کنیم؟

پس از آشنایی با مفهوم و ضرورت این قانون، حالا باید بدانیم که چگونه از قانون جذب استفاده کنیم در ادامه به شرح آن می پردازیم:

۱) ذهن خود را آرام کنید

انسان ها در طول روز با مسائل و مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می کند که اغلب آن ها هم منجر به ناراحتی و یا عصبانیت شدید در افراد می شود و همین موضوع هم سبب ایجاد ارتعاش منفی در ذهن خواهد شد.

برای اینکه بدانید چگونه از کائنات درخواست کنیم تا براورده شود لازم است که ذهن خود را از ارتعاشات منفی پاک کنید و برای این کار می توانید از مراقبه و مدیتیشن کمک بگیرید؛ یعنی روزانه ۵ الی ۱۰ دقیقه به یک مورد مثبت و احساس خاص و دلنشین تمرکز کنید و در طی این مدت چشم های خود را بسته نگه داشته و سعی نمایید که از احساسات مثبت مورد نظر خود دور نشوید.

۲) از تصمیم خود مطمئن شوید

فراموش نکنید که قانون جذب کائنات به هیچ عنوان با شما شوخی ندارد و به همین علت هم لازم است که ابتدا از تصمیم خود به طور کامل، اطمینان حاصل فرمایید و سپس از قانون جذب استفاده کنید تا در آینده به پشیمانی و … دچار نشوید.

۳) تصویر سازی ذهنی کنید:

گفتنی است که تصویر سازی ذهنی درست و صحیح منجر به تحقق خواسته مورد نظر شما در حداقل زمان ممکن می شود؛ به عنوان مثال اگر به رشته پزشکی علاقه دارید و هدف خود را قبولی در آن رشته در نظر گرفتید، برای تصویر سازی ذهنی صحیح کافی است که دانشگاه مورد نظر خود را و یا فعالیت در بیمارستان ها را به طور دقیق تصور نمایید.

۴) نوشتن ، تابلو کائنات درست کنید

4) نوشتن ، تابلو کائنات درست کنید

بهتر است بدانید که در نزد کائنات کلمات انرژی و ارتعاش منحصر به فرد خود را دارند و طبیعتا قدرت آن ها با نوشته شدن بر روی کاغذ به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند؛

به طور مثال، روز خود را با شکر گذاری کردن آغاز کنید و برای این کار کافی است که نعمت های موجود از قبیل سلامتی، ثروت، خانواده، آرامش و … را یادداشت کرده و از خداوند بابت کلیه آن ها سپاس گذاری کنید؛ سپس لازم است که آرزو های خود را بنویسید و طوری این فرایند را انجام دهید که انگار به خواسته خود دست پیدا کردید.برای اینکه کار میتوانید یک تابلو کائنات (تابلو آرزوها) درست کنید

۵) اقدام کنید:

همواره، برخی از انسان ها تصور می کنند که به کمک قانون جذب کائنات و با سهل انگاری و تنبلی، می توانند به اهداف و آرزو های خود برسند؛ بدیهی است و این طرز تفکر کاملا اشتباه می باشد؛ چرا که تلاش، ممارست و قدم بر داشتن از مهم ترین ارکان در هر هدفی به شمار می آید و عدم رعایت این موارد منجر به شکست در زندگی خواهد شد.

۶) لیافت خود را نشان دهید:

همان طور که می دانید، جهان هستی و قوانین کائنات به افراد لایق بیشتر از سایر افراد می بخشند و طبیعتا به منظور نشان دادن لیاقت و شایستگی خود می توانید از روش های متنوع از قبیل شکر گذاری کردن، شاد زندگی کردن، ایمان به قانون جذب، تلاش کردن و … بهره ببرید.

۷) باور داشته باشید:

گفتنی است که به منظور استفاده از قانون جذب کائنات، کافی است یک بار درخواست خود را برای جهان هستی ارسال بفرمایید و ایمان داشته باشید که کائنات به زودی به خواسته شما پاسخ مثبت می دهند و بدیهی است هر گونه شک و تردید، منجر به اختلال در عملکرد کائنات خواهد شد.

۸) خودتان را دوست داشته باشید:

دوست داشتن خود در قانون جذب کائنات

به طور کلی می توان گفت که کائنات و قانون جذب در جهان در جریان می باشد و این قانون سعی دارد که درخواست افراد لایق را در اسرع وقت پاسخ دهد و به همین منظور لازم است که شما خودتان را دوست داشته باشید؛ البته به منظور ایجاد این حس و افزایش اعتماد به نفس می توانید از عبارات مثبت و تاکیدی اعم از من بهترینم، من می توانم، من لایق آرامش، صلح و عشق درونی هستم، بهره ببرید.

به منظور افزایش قدرت این کلمات، بهتر است که آن ها را روزانه و به طور دقیق یادداشت کنید و طبیعتا به مرور زمان با تاثیر آن رو به رو خواهید شد.

کاربرد قانون جذب کائنات

قانون جذب عشق: لازم به ذکر است که قانون جذب کائنات در کلیه ابعاد زندگی انسان ها کاربرد دارد و قطعا روابط عاطفی هم از این موضوع مستثنی نمی باشد؛ طبیعتا همگان با نوشتن و یا فکر کردن درباره خصویات مورد نظر شریک عاطفی خود، می توانند آن شخص را در حداقل زمان ممکن در زندگی شخصی خود جذب کنند؛ به طور مثال کلیه معیار های ظاهری، رفتاری مورد نظر خود را می توانید به طور دقیق عنوان کنید.

گفتنی است که لازم است این فرایند را با نهایت اعتماد به نفس و احساس شادی انجام دهید تا کائنات در حداقل زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

قانون جذب ثروت: انسان ها از بدو تولد تا لحظه مرگ به دنبال آسایش و آرامش هستند که این امر بدون پول و ثروت میسر نخواهد بود، البته دیگر جای نگرانی نیست؛ چرا که با فراموش کردن باور های غلط و اشتباه در زمینه پول می توان به ثروت هنگفت و عظیم دست پیدا کرد؛

به طور مثال به کمک این قانون به یک شغل علاقه پیدا کرده و سپس با ایده های متنوع در این حرفه رو به رو خواهید شد و در نهایت به یک ثروت چشم گیر دست پیدا خواهید کرد.

• قانون جذب سلامتی: خوب است بدانید که ریشه اغلب بیماری ها و درد های جسمی و روحی در اضطراب، انرژی منفی، نگرانی، ترس و … می باشد و طبیعتا با خداحافظی و یا دور کردن این عوامل از ذهن و فکر خود می توان بدن خود را برای همیشه از درد، رنج و بیماری دور نگه داشت.

کلام آخر

در این مقاله قانون جذب کائنات به این تیجه رسیدیم افکار ما واقعیت ما را تعیین می کنند:

اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، باید با تغییر افکارتان شروع کنید. وقتی “نگرش قدردانی” را در خود پرورش دهید و به خود آموزش دهید تا روی چیزهای خوب زندگی تمرکز کنید، زندگی خود را مملو از افراد و تجربیات مثبت تری خواهید یافت!

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید

واقعا هر کس این راز رو درک کنه ،موفق شده

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
1
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x