تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

قانون ارتعاش چیست؟ چگونه ارتعاش بفرستیم

قانون ارتعاش چیست؟ چگونه ارتعاش بفرستیم

قانون ارتعاش یکی از مهم ترین قوانین هستی است که میتوانید از آن برای رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوهای خود استفاده کنید.
اساسی ترین راز در قانون جذب ،قانون ارتعاش هست. فرد برای رسیدن به خواسته هایش باید ارتعاش اهداف خود را به کائنات بفرستد.

در واقع قانون جذب یک قانون ثانویه در جهان به شمار میرود و قانون اساسی قانون ارتعاش می باشد. قرار گرفتن در مدار میل ها و خواسته ها،قانون ارتعاش در قانون جذب است.

با ما در متا راز همراه باشید تا درباره قانون ارتعاش بیشتر بدانیم.

قانون ارتعاش و آرزوها

قانون ارتعاش و آرزوها

اگر توانایی این را داشته باشید که افکار و ذهن خودتان را کنترل کنید و ارتعاشات مثبتی را در جهت رسیدن به آرزوها از طریق کائنات بفرستید.

اگر با قانون ارتعاش آشنا شوید میتوانید تصمیمات و سپس اعمال خودتان را تغییر بدهید و این تغییرات باعث نتایج جدیدی در زندگی شما خواهد شد.

تعریف ساده تر ارتعاش این است که: با توجه به این قانون دو شئ، فکر و یا هر چیز دیگری با ارتعاش مساوی یکدیگر را جذب میکنند.

پس اگر ما میخواهیم چیزی را بدست آوریم و به خواسته های خودمان دست پیدا کنیم باید اول از همه خودمان را با آن چیز هم ارتعاش کنیم.

یعنی اگر ماشین میخواهیم باید به کائنات ارتعاش ماشین بدهیم ، اگر ثروت میخواهیم باید به کائنات ارتعاش ثروت بدهیم و اگر هر چیز دیگری را میخواهیم باید به کائنات ارتعاش آن چیز را بدهیم.

قانون ارتعاش چگونه عمل میکند؟

قانون ارتعاش چگونه عمل میکند؟

ذهن هر انسان به طور دائم در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد.

هر چیزی که می شنوید، میبینید و یا به آن فکر میکنید در واقع شامل قانون ارتعاش میشود.

نکته جالب این است که روی هر موضوعی که تمرکز کنید از همان جنس و موضوع ارتعاش بیشتری ساطع میشود ، به بیان دیگر به هر چیزی که در زندگی توجه کنید از همان طیف وارد زندگی شما میشود پس باید کنترل ذهن داشته باشید و روی مباحثی تمرکز و توجه داشته باشید که بیشترین انرژی مثبت را به سمت شما و زندگیتان روزانه کند و شما را له اهدافتان نزدیک تر بکند.

طبق قانون جذب به هر چیزی که توجه یا فکر کنید از همون دست مسائل وارد زندگیتان میشود.

بنابراین طبق این قانون باید به مواردی توجه و تمرکز کنیم که احساس و حال خوبی را همراه با انرژی مثبت وارد زندگی ما میکنند. باید بدانید که باور به این قانون تاثیر بیشتری در جذب انرژی مثبت به زندگی ما دارد.

ذهن ما انسان ها نه تنها یک فرستنده هست بلکه یک گیرنده قوی ارتعاش نیز میباشد؛به این معنا که میتواند در لحظه هم فرکانس جدیدی بفرستد و هم میتواند جواب فرکانس را دریافت کند، این موضوع کار را مقداری سخت میکند چراکه ما باید بدانیم چه نوع طرز فکری داشته باشیم تا کمترین آسیب را به سمت زندگی خود جذب کنیم و بالعکس بتوانیم بیشترین حال خوب و خوش را به سمت زندگیمان سرازیر کنیم.

یکی از نکات قابل اهمیت در بحث ارتعاش این جمله است که هر ارتعاشی ، ارتعاش نزدیک به خودش را جذب میکند
هر چقدر ارتعاشی که از شما صادر میشود بیشتر مورد قبول و باور شما باشد با قدرت و توان بیشتری وارد زندگی شما می گردد.

در واقع شما به هر چیزی که فکر میکنید و آن را باور داشته باشید، چه بزرگ چه کوچک، وارد زندگی شما می شود.

گفتیم که مهم نیست آن خواسته کوچک است یا بزرگ مهم ، مهم این است که خواسته شما چقدر برای شما اهمیت دارد و برای آن ارزش قائل هستید‌.

چگونه ارتعاش بفرستیم؟

چگونه ارتعاش بفرستیم؟

اگر خواهان این هستید که ارتعاش هدف یا خواسته خودتان را به درستی به کائنات بفرستید، باید دو نکته مهم و تاثیر گذار را به درستی رعایت کنیم.

۱: اولین نکته میزان شدت و قدرت ارتعاش شماست که میفرستید.

این نکته بدین معنی است که شما به چه مقدار به اینکه این ارتعاش وارد زندگی شما بشود ایمان و باور دارید.

برای مثال شما به خودتون میگید دوست دارم امروز ۵۰۰ هزارتومان به حسابم واریز شود ولی باز به خودتان میگید من که میدونم پولی به حسابم واریز نمیشه و فقط برای دلخوشی خودم دوست دارم این پول به حسابم واریز شود. قطعا با این باور ضعیف و ایمان کم هیچ گاه ۵۰۰ هزارتومان به حسابتان واریز نمیشود. علت اصلی این است که این ارتعاش شما قدرت و شدت کافی را ندارد.

برای حل این موضوع میتوانید از تمرینات قانون جذب استفاده کنید.

۲: نکته دوم این است که در چه بازه های زمانی و با چه مقدار تکرار این ارتعاش رو همواره ارسال می کنید. برای مثال بیشترین زمان ارتعاش نزدیک به اذان صبح تا قبل از طلوع آفتاب است و بالاترین سطح انرژی را دارا است
به همین خاطر بهتر است که در این بازه زمانی خواسته خودتان را بنویسید و با خودتان تکرار کنید. یکی دیگر از بازه های زمانی مناسب هنگام غروب آفتاب است، چراکه سطح انرژی بسیار بالاست.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ جواب به طور کلی برای استفاده بهتر از قانون جذب به میزان قدرت و شدت ارتعاش و همچنین میزان تکرار آن بسیار دقت کنید و برای رسیدن به هدف همواره از کلمات تاکیدی مثبت استفاده کنید.

مثلا شما میخواهید کرایه مغازه تون عقب نیفته و به موقع آن را پرداخت کنید، از این عبارت که [ خدایا کرایه این ماه مغازم عقب نیفته] استفاده نکنید؛ بلکه به جای آن از این عبارت [ خدایا می خوام کرایه این ماه رو سروقت پرداخت کنم] استفاده کردن از کلمات تاکیدی روی شدت و قدرت ارتعاش شما تاثیر بسیار بیشتری میگذارد. بدین ترتیب شما میتوانید دستور رسیدن به خواسته خودتان را به وسیله مغزتان به کائنات ارسال کنید.

یک نمونه از جملات تاکیدی مثبت برای ثروت این است که بگویید من روز به روز ثروتمند میشوم.

چرا دیگران از قانون ارتعاش به خوبی استفاده نمیکنند؟

چرا دیگران از قانون ارتعاش به خوبی استفاده نمیکنند؟

این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که اگر قانون ارتعاش به همین راحتی کا میکند پس چرا همه از آن استفاده نمیکنند و ارتعاش خوب نمیفرستند؟
جواب این سوال این گونه است
انسانها در ۲۴ ساعت روز نمیتوانند امروز کافی و زیادی را روی یک مسئله داشته باشند. به همین دلیل معمولا ساعت مشخصی از روز را برای ارسال ارتعاش خوب مشخص میکنند. اما مشکل بزرگ این است که طبق همان مسئله که انسان نمیتواند تمرکز کافی در کل روز داشته باشد، ساعتی بعد از ارسال ارتعاش با اولین ناخواسته، کنترل ذهن از دستشان خارج میشود و به جای نزدیک شدن به خواسته از آن دور تر میشوند.

پس راه حل چیست؟

برای فرستادن ارتعاش خوب باید حتما تمرین و تکرار مداوم داشته باشید. برای مثال یک وزنه بردار حرفه ای را در نظر بگیرید؛ این وزنه بردار در طی چندین سال متوالی آنقدر وزنه میزند که میتواند در مسابقات وزنه های بسیار سنگینی را بلند کند. این مهارت مربوط میشود به تمرین و تداوم کا آن ورزشکار.

تاثیر باور بر هدف

همان طور که در بالا اشاره کردیم، برای اینکه شما ارتعاشی با شدت و قدرت بیشتر داشته باشید باید باور داشته باشید که، لیاقت این هدف را دارید و میتوانید به آن دست پیدا کنید. اگر ذهن شما باور نداشته باشد که رسیدن به این هدف یا خواسته ممکن هست، شما تحت هیچ شرایطی نمیتوانید به آن دست پیدا کنید.

باور سازی را چگونه ایجاد کنیم؟

برای باور سازی شما میتوانید از تکنیک های موجود بهره بگیرید؛ برخی از این تکنیک ها عبارتند از[ قدرت کلام، قدرت ذهن، قدرت سوال، قدرت فکر و…
شما با استفاده از این تکنیک ها میتوانید برای رسیدن به اهدافتان باورهای درست خلق کنید تا درنهایت فردی باایمان و با قدرت محسوب شوید.

تصویرسازی ذهنی، بهترین راه برای ارسال ارتعاش

تصویرسازی ذهنی، بهترین راه برای ارسال ارتعاش

بهترین راهی که بتوان به وسیله آن هدف و خواسته خودمان را باور کنیم، تصویرسازی ذهنی رو تخیل میباشد، چراکه با احساس کردن اون خواسته در زندگیتان، شما یک قدم به خواسته تان نزدیک تر میشوید. البته نکته اینجاست که شما باید طوری رفتار کنید که انگار به خواسته خودتان رسیده اید.

اگر قسط تغییر دارید، باید اول از همه از درون خودتان شروع کنید. شروع تغییرات از درون با تغییرات  فکر و نگرش شما آغاز میشود؛ سپس این تغییر نگرش موجب تغییر در سطح انرژی مثبت و ارتعاشاتتان میشود.

بدین وسیله درهای جدید به ردی زندگی شما باز میشود.
تخیل باعث میشود شوق و اشتیاق رسیدن به هدف در شما چندین برابر شود به طوری که خواب از چشمانتان میپرد و اما فکر و ذهن شما رسیدن به آن هدف می گردد.

در این بین یک نکته حائز اهمیت وجود دارد[ اهداف بزرگ انتخاب کنید اما قدمهای کوچک بردارید] رعایت این نکته باعث میشود تا رسیدن به خواسته ممکن شود.

برای مثال فکر کنید که حقوق ماهیانه شما ۳ میلیون هست ولی شما تصمیم گرفته اید تا این مقدار را به ۴ میلیون برسانید.
قطعا یک میلیون اختلاف نمیتواند اراده و اشتیاق زیادی در شما به وجود بیاورد و در نتیجه شما شکست خواهید خورد؛ اما فکر کنید میخواهید این مبلغ به ۹ میلیون برسانید، در این زمان شما یک نیروی بسیار قوی را در خودتان حس میکنید. و در نتیجه رسیده به خواسته ممکن تر میشود.
بعد از اینکه شما هدف خودتان را انتخاب کردید، حالا وقت آن است که یک طول زمانی درست نیز برای رسیدن به آن با توجه به شرایط و توانایی های خود تایین کنید.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x