تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

تمرینات قانون جذب 🧲 با روش استر هیکس

تمرینات قانون جذب برای رسیدن به آرزوها

تمرینات قانون جذب برای اولین بار توسط خانم استر هیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود ارائه شد.
شاید تا به امروز مطالب زیادی درباره  قانون جذب و متد های آن شنیده و یا خوانده باشید، اما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی بهترین تمرینات قانون جذب آشنا کنیم.
این تمرین موثرترین راه برای ثروتمند شدن با قانون جذب است.

اگر میخواهید واقعا از تمام قدرت مؤثر قانون جذب در ابعداد مختلف زندگی خود استفاده کنید و نتایج مؤثر و مفیدی بگیرید پیشنهاد می کنم این تمرین قانون جذب را که در ادامه به شما معرفی میکنیم
را هر روز انجام دهید.

باور داشتن به تمرینات قانون جذب

باور داشتن به تمرینات قانون جذب

یکی از راه و روش های مهم در استفاده از قانون جذب این است که در ابتدا باید به آن باور داشته باشید و هر روز برای آن کارهایی را انجام دهید.
استفاده از این تمرین قانون جذب میتواند شما را به آنچه که میخواهید برساند.

تمرینات علاوه بر اینکه باعث ایجاد باور در شما میشود ، انجام دادن آن به صورت روزانه میتواند موثرتر باشد و شما را روز تر از آنچه که فکر میکنید به خواسته ها و اهدفتان برساند.

این  تمرین را با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارم و کتاب هایی که در این زمینه ها یعنی قانون جذب و موفقیت و هدف گذاری مطالعه کردم، انتخاب کرده ام.

شروع تمرین

بازی فراوانی از بهترین تمرینات قانون جذب

بازی فراوانی از بهترین تمرینات قانون جذب

میتوان به جرئت گفت  که این تمرین یکی از محبوب ترین تمرینات و بازی هایی است که اکثر افراد موفق دنیا آن را توصیه کردند و از آن استفاده کرده اند.
تمرین کردن بازی فراوانی برای جذب پول و ثروت است که بسیار جذاب و انگیزه دهنده است. اما قبل از باید به یک سؤال بسیار مهم پاسخ بدهم. اینکه انجام این تمرینات باید در چه بازه زمانی باشند؟

برخی از افراد توقع دارند پس از گذشت یک هفته از این انجام این تمرینات نتیجه دلخواهشان را بگیرند اما اینگونه نیست.

حداقل این تمرین را به مدت ۴۰ روز انجام دهید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید

و اما تمرین بازی فراوانی به این صورت است:

هر روز مقدار مشخصی به شما پول داده میشود و شما باید تا آخر آن روز، تمام پول را خرج کنید. میتوانید حتی برای جذاب تر بودن خرید های خودتان را یادداشت کنید.
تصور کنید که در روز اول یک میلیون تومان دارید. روز دوم دو میلیون تومان، روز سوم سه میلیون تومان و به همیت ترتیب تا آخرین روز بازه ای که تعیین کردیم.
دقت کنید که انجام روزانه این تمرینات شما را ثروتمند نمیکند، بلکه ذهنیت شما را برای آن آماده میکند. اما باید نکاتی را در این باره با خاطر داشته باشید که به شرح زیر هستند:

  • انجام تمرینات به صورت روزانه
  • تمام پول را باید در همان روز خرج کنید و نمیتوانید به فردا اضافه کنید.
  • برای خرید زیادی حسابگر نباشید و هر آنچه که نیاز دارید و دوست دارید بخرید.
  • اگر یک روز به هر دلیلی نتوانستید تمرین را انجام دهید، باید از اول شروع کنید.

تمرینات دیگر قانون جذب

قدرت جملات تاکیدی مثبت را دست کم نگیرید

استفاده از عبارات و جملات تاکیدی مثبت معجزه ای دارد که در هیچ کجای دیگر نمیتوانید آن را پیدا کنید. به همین دلیل یکی از محبوب ترین تمرینات قانون جذب است.
برای اینکه بتوانید از قانون جذب نتایج بهتری بگیرید باید از این تمرین استفاده کنید و به صورت روزانه آن را بدون ایجاد هیچ وقفه ای انجام دهید.

موضوع مهمی که در استفاده از این روش باید به خاطر داشته باشید این است که به هنگام گفتن جملات تاکیدی مثبت باید به احساسات تان توجه کنید تا متوجه شوید آیا جملات مثبت هستند و یا خیر.
بهتر است که جملات تاکیدی مثبت را با صدای بلند تکرار کنید و بنویسید اینگونه تأثر بیشتری بر روی مغز دارد.

از تصویر سازی ذهنی یا تجسم خلاق استفاده کنید

تصویر سازی ذهنی و یا همان تجسم خلاق یکی دیگر از تکنیک های قدرتمند برای قانون جذب است.
یکی از موضوعات بسیار مهمی که در قانون جذب وجود دارد، استفاده از ارتعاشت است. تصویر سازی ذهنی نیز یک ابزار قدرتمند برای بهره بردن از این ارتعاشات است.

در این قانون شما باید خواسته ها و اهدافتان به کائنات ارتعاشات مثبت و قوی ارسال کنید تا بتوانید آن ها را جذب کنید. چه چیزی بهتر از این که آن ها را تجسم کنید و اینگونه ارتعاشات قوی و متمرکزی را برای کائنات ارسال کنید.
اما تصویر سازی ذهنی بدون زمینه نیست. باید برای انجام آن پیش نیاز هایی را آماده کنید که به صورت زیر هستند:

  • یک مکان آرام و ساکت را انتخاب کنید تا بتوانید تمرکز کنید.
  • بهتر است دراز بکشید تا بدنتان در حالت آرامش باشد.
  • بهترین زمان برای انجام اینکار، شبها قبل از خواب و صبح ها بعد از بیدار شدن است. البته که در طی روز نیز میتوانید انجام دهید، اما باید تمرکز داشته باشد.
  • تصویر سازی ذهنی باید بگونه ای باشد که انگار شما آن خواسته ها و اهدفتان را به دست اورده اید و در حال لذت بردن از آن ها هستید.
  • هر گز اینگونه تصویر سازی نکنید: اگر این شرایط و خواسته را داشتم اینگونه زندگی میکردم و یا ای کاش آن را میداشتم.

شکر گزاری نعمت ها را تمرین کنید

شکر گزاری در قانون جذب برای نعمت هایی که دارید و میخواهید به دست بیاورید، یکی از قدرتمند ترین تمرینات قانون جذب است که پیشنهاد میکنم هر روز آن را انجام بدهید.
برای انجام این تمرین شما باید یک برگ تهیه کنید و در آن یک لیست کامل از تمام نعمت هایی که دارید و میخواهید داشته باشید را بنویسید و برای آنها شکر گزاری کنید.

بهتر است شروع جملات شکر گزاری شما با عبارت” خدایا شکرت بخاطر …” باشد.
برای نوشتن خواسته هایی الان ندارید اما میخواهید که داشته باشید، باید این نکته را به خاطر بسپارید.
باید آن ها را به گونه ای بنویسید که انگار همین الان آن ها را دارید و از فعل آینده استفاده نکنید.

شکر گزاری باعث میشود قویترین ارتعاشات را برای خواسته ها و اهدافتان به کائنات ارسال کنید. همچنین به مرور زمان باعث دور شدن احساسات و افکار منفی از شما میشود.

تعریف قانون جذب

تمرینات قانون جذب

برای آشنا شدن با قانون جذب میتوانید به دیگر مطالب موجود در وب سایت ما سر بزنید اما از آن جایی که موضوع این مطلب تمرینات قانون جذب است، ضروری است تا به صورت مختصر مفهموم صحیح آن را برایتان بازگو کنم.

از سوی دیگر تصمیم گرفتنم تا قبل از اینکه به سراغ تمرین های قانون جذب برویم در مورد خود آن نکته ای مهم را برایتان شرح دهم.

اغلب افراد چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه در زندگی روزمره خود از قانون جذب استفاده می کنند.
یعنی بسیاری از افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد قانون جذب هم ندارند و اصلا نمیدانند چنین قانونی نیز وجود دارد و چگونه کار میکند نیز، در حال استفاده از این قانون هستند.

حتی جالب است که بدانید نتیجه هم میگیرند اما فرق شما با آنها چیست؟

شما با دانستن مفهوم آن میتونید به صورت موثرتر و هدفمند تری از آن در جهت رسیدن به خواسته ها و اهدافتان استفاده کنید.

باید بدانید که قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا برای تمام افراد صدق میکند و هیچ فردی استثنا نیست.
البته این را نیز باید بدانید که، تنها شما که تعریف و مفهوم و روش های قانون جذب را میدانید میتوانید به صورت مؤثر و مثبت آن بهره‌مند شوید. ممکن است دیگران تا این اندازه خوش شانس نباشند.

میدانید که قانون جذب با افکار شما یک رابطه مستقیم دارند.
این قانون دقیقا با توجه به افکاری که در ذهن شما ایجاد میشود خواسته و حتی ناخواسته ها را وارد زندگیتان میکند.
بنابراین اگر به آن تسلط نداشته باشید، به جای پیشرفت کردن و به دست آوردن، از دست میدهید و در نمودار زندگی نزول خواهید کرد. اما برای جلوگیری از این موضوع چه باید کرد؟

نگرش درست در قانون جذب

نگرش درست در تمرینات قانون جذب

همانطور که میدانید افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم میشوند.
زمانی که شما با افکار منفی سعی بر استفاده از قانون جذب را دارید، قطعا نتیجه ای که میخواهید را نمیگیرید و به جای به دست اوردن از دست میدهید و ناامید میشوید.

اما دلیل این موضوع چیست و چگونه میتوانید جلوی بروز این اتفاقات تلخ را بگیرید؟

شما باید بدانید که افکار منفی در واقع باعث ایجاد اتفاقات منفی و ناخواسته ها در زندگیتان میشوند.
به همین دلیل در ابتدا باید تعریف دقیق قانون جذب را بدانید، و در ادامه باید مثبت اندیشی را بیاموزید.

گاهی اوقات شما ناخواسته و از روی نا آگاهی از کلمات و جملات تاکیدی منفی استفاده میکنید و این تاثیر خوبی بر روی روند کار شما ندارد.
باید مثبت اندیشی را یاد بگیرید.

سعی کنید از کلمات منفی استفاده نکنید و آن را با کلمات مثبت جایگزین کنید.
از جملات انگیزشی مثبت استفاده کنید. از همه مهم تر، سعی کنید افکارتان را همیشه در جهت مثبت و درست قرار دهید.

اما از کجا میتوانیم بفهمیم که افکار ما در جهت مثبت ها است یا منفی ها؟

بهترین ابزار برای تشخصی این موضوع احساسات شما است. احساسات شما همانند یک قطب نما عمل میکند و به شما کمک میکند تا به درستی متوجه جهت افکارتان شوید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.
به این صورت که اگر احساس خوبی داشتید، نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش مثبت در جهت آرزو و خواسته هایتان هستید و شما در مسیر درستی از موفقیت و رسیدن به اهداف تان قرار گرفته اید.

همچنین در مقابل، اگر احساس بدی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی و جذب ناخواسته هایتان هستید و باید بلافاصله تغییر مسیر بدهید و احساسات تان را خوب کنید.

کلام آخر

تمرینات قانون جذب بسیار تاثیر گذار هستند حتی افرادی که درباره قانون جذب اطلاعی ندارند میتوانید این تمرین را به آنها پیشنهاد کنید.

 


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amirmahdi23

خیلی عالی بود ممنونم که مقاله ی بسیار مفیدی رو برامون تهیه کردید.من هر روز تمرین شکرگزاری و بازی فراوانی و عبارات تاکیدی رو انجام میدادم حالا با این مقاله تمرین اعتماد به نفس و تجسم خلاق رو هم به برنامه هام اضافه میکنم

فاطمه

نتیجه ای هم دیدین؟

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x