تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

تاثیر نوشتن در قانون جذب برای رسیدن به خواسته ها

تاثیر نوشتن در قانون جذب برای رسیدن به خواسته ها

نوشتن فهرست ساده‌ای از هر آنچه که می‌خواهید به دست آورید تمام آن چیزی است که شما را از جایگاه امروزه به آنچه که دوست دارید، می‌رساند. پس می‌توانید برای رسیدن به اهداف خود، آن را مبنایی با وضع قوانین جدید قرار دهید. حال سوال این است که تاثیر نوشتن در قانون جذب چیست؟

نوشتن یکی از بهترین روش‌هایی است که به شما کمک می‌کند زودتر به خواسته‌‌های خود برسید. انجام این کار به هدایت اهداف در قانون جذب کمک می‌کند.

بهترین راه برای ثروتمند شدن با قانون جذب داشتن ایده روشن از خواسته‌های خودتان است، حتی در مواردی که از بهترین راه رسیدن اطمینان ندارید.
روش‌های مختلفی برای کارآمد کردن قانون جذب در مراحل اولیه برای شما وجود دارد، اما درصورتی‌که قصد دارید از فرصت‌های موجود بهترین استفاده را ببرید، باید با نوشتن اهداف با آنها کنار بیایید.

 نوشتن اهداف قانون جذب و کائنات

 

 نوشتن اهداف قانون جذب و کائنات

در حال حاضر زندگی شما توسط قدرت کائنات تحت تاثیر قرار گرفته و هدایت می‌شوند که ممکن است شما درباره هیچ یک از کارها اطلاعاتی نداشته باشید.

قانون جذب یکی از قدرتمندترین این نیروها است که طرفداران بسیاری دارد.
اگر تاکنون شروع به استفاده از قانون جذب نکرده‌اید یا پس از کسب موفقیت سرعت کار را کاهش داده‌اید، برای ساده‌تر شدن کارها و رسیدن به موفقیت از آن استفاده کنید.
اکنون قصد داریم برای صرفه‌جویی در زمان شروع کار و تاثیر نوشتن در قانون جذب، نکات مهمی را با شما به اشتراک بگذاریم:

اهداف خود را حتما یادداشت کنید

اهداف خود را حتما یادداشت کنید

سعی کنید به‌جای فکر کردن در مورد اینکه کجا اهداف خود را یادداشت کنید، در هر جای در دسترس خود اطلاعات خود را بنویسید.

به‌طورکلی می‌توانید روی برگ مجله، یک‌تکه کاغذ، یک کتاب یا هر جای دیگری این کار را انجام دهید.

همچنین می‌توانید در تبلت یا تلفن و رایانه خود نیز اهداف خود را یادداشت کنید.

باید تا زمانی که می‌خواهید روی اهداف خود کار کنید آنها را نگه‌دارید و در زمان نیاز به آن مراجعه کنید. همین مورد در زمینه بحث‌های دیجیتالی و سنتی نیز صدق می‌کند.

نیازی به نقشه راه ندارید

درواقع تعیین اهداف عالی بدون داشتن هیچ‌گونه ایده‌ای در مورد نحوه دستیابی به آنها طاقت‌فرسا است و برای پیشرفت به سمت جلو شما را به‌صورت بالقوه دنبال خود می‌کشاند.
با توجه به کمک کائنات به شما، راهنمایی به سمت مسیر درست و امکان‌پذیر ساختن طول مسیر، می‌تواند یکی از دلایل اصلی استفاده از قانون جذب باشد.

بهتر است در این مسیر اهداف کوچک را نادیده بگیریم و بزرگ فکر کنیم. به‌عنوان‌مثال اگر هدف شما خرید یک‌خانه بزرگ با چند اتاق و… است، باید آن را حتما یادداشت کنید.

به‌طورکلی با داشتن هدف و دریافت کمک از کائنات، می‌توانید در کارهای خود پیشرفت کرده و به آنها برسید.

سعی کنید صادق باشید

قانون جذب عملی کاملا شخصی است که قبلا در مورد چگونگی تحت تاثیر قرار دادن دیگران با استفاده از آن مطالبی را ذکر کرده‌ایم، پس چرا تلاش‌های خود را هدر دهیم؟ با تمرکز روی خودتان و یادداشت اهدافتان می‌توانید به خواسته‌های خود برسید.

همچنین بعد از تعیین اهداف به دنبال راضی کردن دیگران نباشید؛ به‌جای آن موارد مهم را برای خود مشخص کنید. به‌عبارت‌دیگر با خصوصی نگه‌داشتن اهداف خود درباره، خواسته‌های خود باید با خودتان صادق باشید. کائنات هدف واقعی شما را شناسایی کرده و برای رسیدن به آنها به شما کمک می‌کنند.

پیشنهاد میشود مقاله تمرینات قانون جذب با روش استر هیکس را مطالعه و سپس آن را انجام دهید.

آشنایی با دلایل اهمیت تاثیر نوشتن در قانون جذب

حال که با چگونگی نوشتن اهداف آشنا شدید، باید با دلایل اهمیت تاثیر نوشتن در قانون جذب نیز آشنا شوید. به‌طورکلی از دلایل اهمیت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توجه به چارچوب قانون جذب

برای ایجاد قانون جذب هیچ راه درستی وجود ندارد. بعضی از مردم باید به خواسته‌های خود فکر کرده و سپس در کمال آرامش در راه رسیدن به خواسته‌ها و اهداف خود تلاش ‌کنند.

برخی دیگر از نوشتن اهداف به‌صورت روزانه لذت برده و خواسته‌های خود را همواره یادداشت می‌کنند. می‌توانید چندین کار را به‌صورت همزمان امتحان کرده و بعد از پیدا کردن روشی مطمئن به آن پایبند باشید.

همچنین در هنگام پیشرفت، توانایی تغییر همه‌چیز و امتحان تکنیک‌های جدید را در هنگام رسیدن به اهداف خود خواهید داشت.

به این فهرست از اهداف که باید به‌صورت بالقوه و صادقانه نوشته شود و با رعایت آن باید به تاثیرگذارترین قوانین برای رسیدن به هدف خود نیز پایبند باشید.

تنظیم جملات تاکیدی

یکی از ابزار انعطاف‌پذیر برای رسیدن به قانون جذب، استفاده از جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت در آرزو و خواسته ای که به دنبالش هستید است.
شما می‌توانید در هر جای دنیا و در هنگام فکر کردن به آن درباره جملات صحبت کرده و یا آنها را یادداشت کنید.

استفاده از این جملات دشوار بوده و معمولا شامل سخت‌ترین قسمت‌ها در مرحله اول می‌شوند.

همچنین می‌توان مبهم‌ترین جاه‌طلبی‌ها را با سرعت به اظهارات تاکیدی تبدیل کرد.

این جملات را باید در زمان حال بیان کرد. به‌عنوان‌مثال می‌توانید تاکید کنید که در نقش یک مدیر ارشد چقدر خوشحال و راضی هستید.
اگر برای رسیدن به هدف خود تلاش کردید، برای تشویق بیشتر فهرست اهداف خود را مشخص کنید.

طراحی تابلو کائنات و آرزوها

طراحی تابلو کائنات و آرزوها

برای شفاف‌سازی بهتر اهداف و تصمیم‌گیری درباره تصاویر و کلمات باید وقت بیشتری صرف کنید. احتمال دارد شما بخواهید اهداف خود را گسترش داده و آن را تغییر دهید یا آنها را از بین ببرید، اما تنها چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که کار خود را از نقطه صفر آغاز نمی‌کنید. این مورد خود می‌تواند انگیزه مناسبی برای انجام کارها باشد.

با توجه به قانون جذب می‌توانید به‌راحتی به اهداف خود برسید

سوالات متداول درباره قانون جذب

۱. آیا قانون جذب در مکان و زمان خاصی رخ می‌دهد؟
در مطالب بالا به بررسی تاثیر نوشتن در قانون جذب پرداختیم. به‌طورکلی از زمان خلق انسان این قانون بوده و تا ابد نیز ادامه خواهد داشت. همچنین این قانون در دورافتاده‌ترین روستاها تا ابر شهرهای بزرگ نیز قابل انجام است.

۲. آیا این قانون استثنائی در زمان اجرا دارد؟
در کارکرد این سیستم هیچ‌گونه اختلالی وجود ندارد، همان‌گونه که در هر نقطه از دنیا با افتادن سیب از دست شما، به زمین می‌خورد. ازآنجایی‌که قانون جاذبه در سراسر دنیا به یک صورت عمل می‌کند، قانون جذب نیز این‌گونه است. برای جواب گیری از این قانون باید از روش کاربردی و فرمول خاصی پیروی کنید. به‌طورکلی باید قدم‌به‌قدم و در جهت نظام هستی در مسیر آرزوهایتان حرکت کنید.

۳. چقدر طول می‌کشد تا با نوشتن آرزوها به آنها برسیم؟
تاثیر نوشتن در قانون جذب بسیار زیاد است، اما سوال اکثر افراد این است که بعد از گذشت چند وقت از نوشتن آرزوها به آن می‌رسید؟ درواقع هیچ قانون ثابتی وجود دارند که زمان و تاریخ دقیق رسیدن به خواسته‌ها را بتوان با آن اندازه‌گیری کرد. مسئله مهمی که بسیار اهمیت دارد میزان هم فرکانس و همسو شدن با این قانون است.

سخن پایانی

نوشتن اهداف برای قانون جذب اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا برای رسیدن به اهداف خود و پیشرفت در کارها به نقطه شروعی نیاز خواهید داشت.
به‌طورکلی با فکر کردن به اهداف خود، یادداشت کردن آنها، با کمک قانون جذب و با رعایت یک‌سری نکات می‌توانید به اهداف خود برسید.

اگر با تاثیر نوشتن در قانون جذب آشنایی ندارید، مطالعه مطالب بالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x