تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

چگونه از قدرت کائنات استفاده کنیم؟

چگونه از قدرت کائنات استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانیم از قدرت کائنات استفاده کنیم ابتدا باید درک کنیم هر چیزی در جهان هستی در آسمان و زمین و تمام انرژی های حاضر در جهان هستی که وجود دارد را کائنات می‌ گویند، مانند تمام انسان‌ها، گیاهان، حیوانات، ستارگان، ماه، خورشید، کهکشان، آسمان جزئی از کائنات محسوب می‌ شوند. همچنین به تمام موجودات زنده و غیرزنده اطراف ما گفته می شود.

برای رسیدن به آرزوها از طریق کائنات ابتدا باید درباره چگونگی کارکرد و قدرت کائنات اطلاع داشته باشیم.

قدرت کائنات

قدرت کائنات

کائنات خداوند آنقدر وسیع وقدرتمند هستند که از قوه ی فهم ما خارج هستند و درک کردن اینکه خدا چه چیزهایی رو به وجود آورده برای اکثر ما خیلی سخت و دشوار هست.

اگر بدانید که کائنات خداوند چه اندازه قدرت دارند سر تعظیم در مقابل چنین خدایی پایین آوردن، کمترین کاری هست که ما انسان ها میتوانیم انجام بدیم.

کائنات قدرت این را دارند که ما را به تمام اهداف و خواسته هایمان برسانند، یعنی ما می‌توانیم با قدرت کائنات به هر چیزی که بخواهیم در این دنیا برسیم.البته باید بدانیم که چگونه از کائنات درخواست کنیم تا آرزوهای ما زود برآورده شود.

به طور کلی به تمام چیز‌هایی که در جهان هستی وجود دارد یا به عبارت دیگر به مجموعه قوانین الهی حاکم بر جهان هستی را کائنات گویند.

راه‌اندازی قدرت کائنات از طریق ذهن

ذهن از سلول های نورونی تشکیل شده است که این سلول ها در حال تولید فرکانس در جهت خواسته و نا خواسته هایتان می باشد.

ذهن و افکار ما در حال فرستادن ارتعاش و انرژی به کائنات می باشد و کائنات با توجه به افکار به ما پاسخ می دهند. افکار منفی شما را از هدف و خواسته ای که دارید دور می کند و افکار مثبت شما را به هدفتان نزدیک تر می کند.

مثلا اگر وضع مالی مناسبی ندارید و به بی پولی و نداشتن پول فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش نبودن پول به کائنات هستید و کائنات با دریافت این ارتعاش بی پولی بیشتری را به زندگی شما وارد می کنند.

برای رسیدن به خواسته و هدفتان باید افکارتان را کنترل کنید و تمرین کنید تا بتوانید ارتعاش ذهن تان را مثبت کنید.

کائنات را می توان در قانون سوم نیوتن نیز جستجو کرد.

تابلو کائنات چیست؟ چگونگی ساخت تابلو آرزوها برای اهداف

قانون سوم نیوتون درباره قدرت کائنات

نیرو های موجود در طبیعت همواره به صورت دوگانه وجود دارند. در نظریه نیوتون اگر یکی از این دو نیرو را کنش (عمل) نام گذاری کنیم.

نیروی دیگر واکنش (عکس العمل) نامیده می‌ شود. همینطور نظریه اثر پروانه ای نیز قانون کائنات را تأیید می کند. این نظریه بیان می کند که تمام رخداد ها هرچند که کوچک باشند می توانند به نتایج پیش بینی نشده و وسیع تری در آینده منجر گردد.

بنابراین، از نظر قانون کائنات، هر اندیشه، احساس، میل، انتخاب، عمل و عکس العملی که انجام دهیم اثری در آینده ما خواهد داشت.

به طور کلی یعنی ما هر جایگاهی که امروز در آن قرار داریم دقیقاً نتیجه افکار، احساسات و تصمیم های گذشته ما است.

ذهن هر لحظه بر اساس قانون جذب در حال ارسال ارتعاش به جهان هستی و کائنات می باشد. باید توجه داشته باشید ارتعاشی را که به کائنات ارسال می‌ کنید در جهت اهداف و خواسته‌ هایتان باشد.

باید کاری کنید که هر لحظه حواستان به ارتعاشی که می‌ فرستید باشد. باید ذهنتان را به فرستادن ارتعاش مثبت عادت دهید.

جهان همه چیزهایی می باشد که می توانیم لمس کنیم، احساس کنیم حس کنیم اندازه بگیریم یا تشخیص دهیم.

این شامل موجودات زنده، سیارات، ستاره ها، کهکشان ها، ابرهای گرد و غبار، نور و حتی زمان می باشد. قبل از تولد جهان، زمان مکان و ماده وجود نداشت.

قوانین دیگر جهان و کائنات

قانون جذب یکی از ۱۲ قانون جهانی است که در کنار ۱۱ قانون دیگه اثر بخش تر میشود. این قوانین به ما کمک می‌ کنه تا زندگی معنوی و مادی فوق‌العاده ای داشته باشیم.

یکی از قانون های بنیادی و ریشه ای و اولین قانون مهم در کائنات، قانون یگانگی الهی است. طبق این قانون هر انتخاب کلمه، اعتقادی که دارید روی دنیا و افراد توی زندگیتان تاثیر میگذارد.

خیلی وقت ها این تاثیرات فوری آشکار میشه و گاهی نیز نیاز به زمان دارد و مدتی طول می کشد. حتی شاید متوجه اتفاق افتاده نیز نشده باشید.

بنابراین تلاش کنید تا خودتونو بخشی از چیزهای اطراف خود بدانید، تا بر اساس قانون کائنات زندگی کنید. همه ما یکی هستیم، دانستن و عمل کردن به این مسئله ما رو قدرتمند تر و عاطفی تر میکند.

قانون ارتعاش

قانون ارتعاش

طبق قانون دوم یعنی قانون ارتعاش، همه ذره ها در کائنات مدام در حرکت اند و همیشه انرژی دارند. این قانون درباره کلیت جهان مانند سیاره ها و ستارگان مطابقت می کند.

حتی به صندلی که برای غذا خوردن یا استراحت کردن روی آن نشستی نیز صدق می کند.

بنابراین هر چیزی که در هستی هست یک فرکانس انرژی خاصی رو دارد. ذره هایی که انرژی زیادی دارند با ذره های پر انرژی دیگری ارتباط دارند همچنین ذره هایی که انرژی پایینی دارند هم با ذره های کم انرژی ارتباط دارند.

قانون مکاتبات و کائنات

این قانون با اولین قانون کائنات یعنی قانون اساسی یگانگی الهی رابطه مستقیم دارد.

نکته و ایده کلیدی اینه که الگوها در کائنات تکرار می شوند و الگوهای شناخته شده می توانند در مقیاس کوچک هم تکرار بشوند.

برای مثال به الگوهای دایره ای شکل که در جاهای زیادی در کهکشان ظاهر می شوند کمی فکر کنید. بعد به الگوهای زندگی خودتان فکر کنید و توجه کنید که چطور در جای دیگری در این دنیا تکرار می شوند.

با این کار می توانید الگوهای با تنوعی ایجاد کنید و نحوه ایجاد تغییرات در مقیاس وسیع را بیاندیشید.

قانون جذب از قوانین کائنات

همانطور که می‌دانید قانون جذب به ما میگود که دوست داشتن، دوست داشتن رو جذب می کند. برا همین لازم است بدانید که برای داشتن چیزهایی که در زندگی نیاز دارید یا می خواهید به آنها برسید، چگونه ارتعاش بفرستید.

قطعا چیزی که به آن تمرکز کنید رو به دست خواهید آورد ولی همراه با تلاش.

قانون عمل الهام شده

این قانون ارتباط دقیقی با قانون جذب و قانون کائنات دارد.

این قانون به ما میگوید که به صورت جدی و مداوم هدفی که داری رو دنبال و رهایش نکنید.

گاهی وقت ها کاری یا هدفی که میخوای دنبال کنی اغلب الهام از درون آدمی است. کومار میگه که: عمل الهام بخش مثل همون عصبانیت و آرامش درونی می باشد.

خیلی ها فکر می کنن که تصویرسازی ذهنی یک هدف و داشتن نگرش مثبت برای رسیدن به اون کافی است، در حالی که در کنار اون باید تلاش کنید. باید کنار این قوانین قدم هایی هم به سمت هدف بردارید حالا این قدم ها کوچک هست یا بزرگ فرقی ندارد.


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x