تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

ثروتمندان چگونه فکر میکنند

30 نکته حیاطی برای کسب پول و ثروت

اگر میخواهید که بدانید ثروتمندانچگونه فکر میکنند و چه باید و نباید هایی را رعایت کردن و چه مراحلی را پشت سر گذاشتند، این مطلب دقیقا همان کلید طلایی است که به دنبالش بودید.

درواقع در این مطلب به تمامی جوانب زندگی یک فرد ثروتمند و کارهایی که برای ثروتمند شدن انجام میدهند پرداخته ایم.

تمامی رفتارهای افراد ثروتمند در رابطه به کسب و کار، زندگی شخصی و حتی عادت های پولساز آنها را تک به تک بررسی کرده ایم و در ۳۵ نکته کلی و کلیدی برای شما آماده کرده ایم،

بنابراین تا انتهای این مطلب با ما در سایت متا راز همراه باشید.

این مطلب برگرفته از بررسی های گوناگون، از نتایج به دست آماده از تفاوت های رفتاری افراد ثروتمندان و افراد معمولی در زمینه کسب و کار و تجارت است.

همچنین طبق بررسی های بدست امده از تفاوت سبک زندگی افراد ثروتمند و افراد معمولی است.

منظور از افراد معمولی، افرادی است که به آن درجه از ثروت و موفقیتی که لایق آن هستند، به هر دلیلی هنوز نرسیده اند و برای تغییر روند زندگی شان باید همین ۳۵ نکته طلایی برای ثروتمند شدن را رعایت و تمرین کنند.

ثروتمندان چگونه فکر میکنند

ثروتمندان چگونه فکر میکنند

بیشتر از ۷۵ درصد افراد ثروتمند در هفته بیشتر از ۵ ساعت ورزش میکنند.

ورزش کردن به داشتن بدنی سالم، ذهنی خالی از حاشیه و تفکرات منفی و افزایش قدرت تمرکز شما کمک میکند. این در صورتی است که درصد کمی از افراد معمولی به طور کلی در هفته ورزش میکنند.

بیشتر از ۷۰ درصد ثروتمندان هدفگذاری اصولی در زندگی دارند و بر روی آن تمرکز میکنند. این در صورتی است که تنها ۱۲ درصد از افراد معمولی با امید و انگیزه وتلاش برای ثروتمند شدن زندگی هدفمندی را برای خود طرح ریزی میکنند و برای رسیدن به آن تلاش و برنامه ریزی میکنند.

۷۰ درصد از ثروتمندان روزانه به‌جای گوش دادن به موزیک و یا دیدین برنامه های تلویزیونی، در راه سفر یا رفتن به محل کار و یا تایم های استراحت، به مطالعه مشغول میشوند. در مقابل تنها ۵ درصد افراد معمولی در جامعه حاضر به خرید کتاب برای ارتقای سطح آگاهی خودشان هستند.

۷۰ درصد از ثروتمند بیشتر از ۱۰ ساعت در هفته برای تربیت و پرورش فرزندان خود زمان صرف میکنند. اگر میخواهید به ثروت برسید و آن را حفظ کنید، یکی از راه آن آموزش ثروتمند شدن به فرزندان است. درواقع این هدفی است که تمام خانواده باید در جهت همان هدف حرکت کنند.

بیشتر از ۷۰ درصد از افراد ثروتمند چک لیستی تهیه کردند از تمام رویاها و خواسته هایشان تا حتما تا زمان زنده بودن آن ها را انجام دهند. زیرا این کار به آنها انگیزه لازم برای کسب موفقیت های بیشتر را میدهد.

۷۰ درصد ثروتمندان از رژیم غذایی مناسب و اصولی پیروی میکنند تا سلامت جسمی خودشان را تضمین کنند. اگر میخواهید ثروتمند شدن را تجربه کنید باید جسمی سلام داشته باشید تا بتوانید از زندگی تان لذت ببرید. در مقابل ۹۷ درصد از افراد معمولی به صورت روزانه بیشتر از ۱۰۰۰ کالری غذاهای ناسالم و فست فودی استفاده میکنند.

۴ باید و نباید برای ثروتمند شدن

برای ثروتمند شدن باید برخی از عادت های رفتاری خودتان را اصلاح و برخی دیگر را تقویت کنید. بدین منظور لیستی از بایدها و نبایدهایی را که باید در مسیر رسیدن به اهداف و ثروتمند شدن رعایت کنید را در ادامه ذکر کردیم.

نباید، تا زمانی که به هدف نهایی رسیدید از افکارتان برای شخص دیگری حرفی بزنید. این موضوع دلیل خاصی دارد که بر آن تاکیید زیادی شده است. زمانی که شما در ابتدای راه هستید و تمام و کمال نقشه های خودتان را برای شخص دیگری تعریف میکنید، منتظر عکس العمل او خواهید بود و هر آنچه در آن لحظه دوست شما بگوید در روند نقشه و هدف شما تاثیر مستقیم میگذارد.

نباید، بیشتر از ۱ ساعت در روز برای فضای مجازی وقت بگذارید. مگر اینکه تجرات و کسب و کار و یا حتی آموزش ها و تحصیل شما به آن بستگی داشته باشد. به‌صورت کلی زمانی از فضای مجازی استفاده کنید که بتوانید از آن استفاده کنید تا به ثروتمند شدن نزدیک شوید.

باید، جعبه احمق ها را فراموش کنید. تقریبا هیچ ثروتمندی در دنیا زمانی برای دیدن برنامه های تلویزیونی نمیگذارد. در اصل وقتی ندارد که بخواهد برای آن کار اختصاص بدهد. به همین دلیل آن را جعبه احمق‌ها نامیدند زیرا تنها افرادی به دنبال کسب ثروت یک شبه هستند، برای این کار وقت دارند.

باید، روزانه یک مقدار مشخصی مطالعه داشته باشیدا. مطالعه کردن یکی از پسندیده‌ترین عادت های افراد ثروتمند است که برای ثروتمند شدن آن را تبدیل به یک استایل در زندگی شان کرده اند.

۸ عادت افراد ثروتمند

8 عادت افراد ثروتمند

اگر مصاحبه های افراد موفق که در زمینه های کسب موفقیت و ثروتمند شدن هستند را مطالعه کنید، حتما یکی از عادت هایی را که توصیه میکنند، سحر خیزی است. افراد موفق هر روز یک الی دو ساعت قبل از شروع روز و انجام برنامه‌هایشان از خواب برمیخیزند.

در موارد بالا نیز به تعلیم فرزندان اشاره کردیم. یکی دیگر از عادات خوب افراد ثروتمند این است که عادات و الگوهای رفتاری که برای ثروتمند شدن نیاز است را به روزانه به فرزندان خود آموزش میدهند.

یکی دیگر از ویژگی های رفتاری افراد موفق این است که به قدرت تغییر، باور دارند. قدرت تغییر میگوید اگر میخواهید در زندگی خود به چیزهای بیشتری برسید باید دچار تغییر شوید. در برابر شرایط مختلف منعطف باشید و اگر لازم بود نیز عادت های جدیدی را در خود نهادینه کنید.

اگر احساس کردید عادت بدی دارید که باعث عملکرد ضعیف شما در مسیر پیشبرد اهدافتان میشود، آن را حذف کنید و به‌جای آن عادت مثبت تری را جایگزین کنید.

در هر سطح و جایگاهی که هستید باید دو موضوع را رعایت کنید.
موضوع اول: تمام تلاشتان را بکنید تا جایگاهتان را حفظ کنید.
موضوع دوم: اگر همیشه در همان سطح باقی بمانید، فرصت های دیگر را از دست میدهید.

یکی از بهترین عادت هایی که افراد موفق برای ثروتمند شدن ذهنشان انجام میدهند، مطالعه کردن و آموزش دیدن مداوم است. برخی از آنها حتی در سنین بالا از آموزش دیدن و یادگیری هر روزه دست بر نمیدارند. سعی میکنند فردا بهتر از امروز باشند و با همین طرز فکر کوچک توانسته اند زندگی شان را متحول کنند.

رویاهای بزرگی در سر داشته باشید. زمانی که شما افکار بزرگی در ذهنتان پرورش دهید، بازتاب همان افکار را در زندگی تان نیز مشاهده میکنید.

هرگز قدرت و تاثیر تصویر سازی ذهنی را دست کم نگیرید.

رعایت ۸ اصل در کسب و کار برای کسب ثروت

برای ثروتمند شدن نیاز است تا این ۸ اصل را در کسب و کارهایتان رعایت کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید.

اولین اصل: به گونه‌ای رفتار کنید که گویی شما مالک کسب و کارتان هستید. اگر با چنین طرز فکری شغل خود را انجام دهید در آینده ای نه چندان دور موفقیت واستقلال شغلی را تجربه خواهید کرد.

دومین اصل: کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. مهم نیست که در ابتدای راه درامد کمی دارید. اگر به کاری که میکنید علاقه نداشته باشید، هیچگاه پیشرفتی در آن زمینه نخواهید داشت. زیرا انگیزه و ذوقی که برای شروع حرکت لازم است را پیدا نخواهید کرد. اگر به کاری علاقمند باشید افزایش انگیزه چندین برابر خواهید داشت.

سومین اصل: یک گروه از افراد با افکار خلاق و مثبت داشته باشید. با افرادی همکاری و هم نشینی داشته باشید که فکرهای بزرگی برای خود دارند. در چنین شرایطی دریچه های خلاقیت ذهن شما نیز باز میشود.

چهارمین اصل: در محل کارتان چهار چوب های اخلاقی و انضباطی را تعریف و رعایت کنید.

پنجمین اصل: همواره در حال پیشرفت و ترقی کردن را به یک الگوی رفتاری تبدیل کنید و به‌طور پیوسته آموزش ببینید.

ششمین اصل: زمانی میتوانید به ثروتمند شدن نزدیک شوید که به کمک شغل خود به دیگران خدمت رسانی کنید. کاری را انجام دهید تا باری از سختی های مردم را کم کند، در این صورت مشاهده خواهید کرد که کسب و کار شما در حال رشد و رونق چشم گیری است.

هفتمین اصل: به گونه ای مهارت کسب کنید تا به تمامی جوانب کاریتان تسلط داشته باشید.

هشتمین اصل: بیشتر از آن چیزی که مشتریان از شما انتظار دارند به آنها خدمات رسانی کنید. اینگونه به کمک آنها هم اعتماد سازی و هم برندسازی و تبلیغات میکنید.

یک فرد ثروتمند چگونه زندگی میکند؟

هر فرد موفقی چهار چوب هایی را در زندگی روزانه یا بقولی، در روتین روزانه اش رعایت میکند. در ادامه ۵ تا از عادت های رفتاری روزانه زندگی شخصی افراد موفق که برای جذب و ثروتمند شدن رعایت میکنند را نام میبریم.

اولویت بندی: قطعا در طی روز کارهای متنوعی باید انجام دهید، اما چگونه میتوانید تضمین کنید که آخر هر روز تمامی کارهای مورد نظر را به پایان رسانده اید؟ افراد موفق برای اینکه در پایان روز عملکرد بالایی از خود ببینند، کارهایشان را اولویت بندی میکنند. شما نیز کارهای روزانه خود را از مهم ترین به کم اهمیت ترین کارها اولویت بندی کنید.

فرصت سازی: اگر قرار باشد منتظر فرصت ها بشینید ممکن است تا مدت های زیادی بیکار بمانید. آگاه باشید و خودتان را تقویت کنید و در هر لحظه ای که احساس کردید میتوانید حرک مثبتی ایجاد کنید، فرصی برای خودتان بسازید.

منظم بودن: یکی از مهم ترن رموز و راز موفقیت و ثروتمند شدن داشتن انضباط رفتاری و کاری است. شما باید هم افکارتان را منظم کنید تا بتوانبد تمرکز کنید و هم اینکه کارها و محیط کاریتان را منظم نگه دارید.

برای خودتان وقت بگذارید: تنها کار کردن شما را به موفقیت نمیرساند. یکی از مواردی که باید در روند موفقیت به آن اهمیت بدهید، موضوع انگیزه و احساس رضایت و آرامش است. برای خودتان وقت بگذارید تا با انرژی بیشتری به کارهاتیان بپردازید.

عقل سالم در بدن سالم: برای اینکه بتوانهید میزان کیفیت تصمیم گیری ها و انتخاب های خودتان را ارتقا دهید باید تمرکز، عزت نفس و ذهن و بدن سالمی داشته باشید. در غیر این صورت ناراحتی های روحی و جسمی مدام مانند یک مانع در سر راهتان سبز میشوند.

 


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x