تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

مدیتیشن جذب ثروت صوتی با صدای مریم رضایی

مدیتیشن جذب ثروت صوتی با صدای مریم رضایی

ثروتمند شدن و رسیدن به پول و درآمد بالا راههای زیادی دارد و تمرین مدیتیشن جذب ثروت صوتی نیز یکی از راههای رسیدن به پول و فراوانی است، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چطور از طریق مراقبه، مدیتیشن جذب ثروت و نشستن و آرام سازی ذهن می توان ثروتمند شد؟

این سؤال بسیار خوبی است، وقتی شما در حال خالی کردن ذهن و آرام سازی بدنتان هستید در واقع به نوعی به صورت ناخودآگاه، قانون جذب را برای هدفتان که ثروتمند شدن است به کار می گیرید.

در مدیتیشن جذب ثروت شما انرژی را دریافت می کنید و افکار و اندیشه های مربوط به ثروت را در ذهن خود قدرتمند می کنید و ذهن خودش در پی هدف شما که ثروتمند شدن است راههای مختلف و فرصت های عالی  را سر راهتان قرار می دهد.

اگر می خواهید درآمد خود را بالاتر ببرید و به پول و ثروت دست پیدا کنید با ما در این بخش از سایت متاراز همراه باشید تا به شما بگوییم که از طریق مدیتیشن جذب پول و ثروت چطور می توانید به درآمد و ثروت بالایی دست پیدا کنید.

 فایل صوتی مدیتیشن جذب ثروت مریم رضایی

مدیتیشن جذب پول و ثروت یک تمرین و تکنیک بسیار ساده است نه تنها شما را به پول می رساند بلکه آرامشی لذت بخش را نیز وارد زندگیتان می کند.

وقتی ذهن انسان پر از تنش و استرس همراه با ترسِ نبود یا کمبود پول همراه می شود، تمامی برنامه ریزی های زندگی نابسامان می شود کنترل اوضاع مالی از دست خارج می شود و همه چیز برهم می خورد.

مهمترین چیزی که سبب می شود شما بخواهید به ثروت دست پیدا کنید این است که به خواسته های خود برسید و از زندگیتان رضایت داشته باشید و در نهایت همه چیز در آرامش باشد.

 

مدیتیشن صوتی ثروت ذهن شما را آزاد می کند افکارتان را خاموش می کند و سبب می شود که ذهن تهی از افکار و اندیشه های نامرتب شود، و ارتعاش های ذهنی که در آن لحظه فرستاده می شود درست هم راستا با هدف شما که جذب ثروت است، می باشد.

بعد از چند روز که مراقبه صوتی ثروت را انجام می دهید اعتقادادتان نسبت به پول تغییر می کند احساس می کنید که پول را می توان به راحتی به دست‌آورد شاید برخی افراد در ضمیرناخودآگاه خود در مورد پول احساس بدی دارند.

مثلا اینکه پول سخت به دست می آید یا پول فقط برای کسانی هست که پدرانی پولدار دارند و …

مدیتیشن و مراقبه

 

با انجام این تکنیک مدیتیشن جذب ثروت آهسته آهسته این باورهای مخرب از بین می رود و ذهن آماده کسب ثروت می شود راهها و فرصت هایی در مقابلتان کشوده می شود که تا به آن روز اصلا فکرش را هم نمی کردید.

با انجام مدیتیشن جذب ثروت و پول در واقع ذهن شما دوباره برنامه ریزی شده و افکار و احساسات مثبت جایگزین باورها و افکار منفی می شود.

فواید مدیتیشن جذب ثروت

فواید مدیتیشن جذب ثروت صوتی

وقتی شما تمرین را انجام می دهید در واقع با دنیای درونیتان ارتباط برقرار می کنید جواب همه سوالها در درون شما وجود دارد،

گاها برای شما هم پیش آمده که بر سر دوراهی هستید وقتی شب به خواب می روید و صبح بیدار می شوید ناگهان جواب سؤال خود را پیدا کرده اید این بدان جهت است که وقتی ذهن در اثر خواب استراحت کرده و آرام گرفته ضمیرناخودآگاه شما به دنبال جواب بوده و آن را صبح هنگام به شما فقط یادآوری کرده است. وقتی مدیتیشن می کنید انرژی به سمت شما می آید و بدنتان آن را بدون مقاومت دریافت می کند.

مدیتیشن ثروت و از بین رفتن ترس

این تکنیک سبب می شود که شما از ترسهای خود رها شوید گاها می ترسید که کار جدیدی را آغاز کنید یا می ترسید که کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید یا شاید حتی یک گره کاری برایتان پیش آمده و درآمدتان متوقف شده است وقتی تمرین را انجام می دهید با ترسهای خود روبه رو می شوید و متوجه می شوید که هیچ چیزی برای ترس وجود ندارد و حاضرید که ریسک های مالی انجام دهید تا به موفقیت برسید.

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در انجام تکنیک مدیتیشن ایجاد می شود این است که بعد از دو یا سه هفته ذهن یاد می گیرد که چگونه خاموش شود و در سکوت قرار بگیرد همه تنش های زندگی به خاطر فکر کردن های زیاد و بیش از حد است وقتی شما دقایقی از روز یا شب را به فکر نکردن اختصاص دهید متوجه می شودی که چگونه به آزادی و رهایی می رسید وقتی تنشی نباشد یعنی ذهن و بدن شما در آرامش هستند و شما به راحتی می توانید مسیر ثروتمند شدن را پیدا کنید.

فواید مدیتیشن جذب پول و ثروت و قانون جذب

این روزها در مورد ثروتمند شدن با قانون جذب زیاد می شنویم وقتی شما در حال انجام تمرین مدیتیشن هستید در واقع با قدرت بسیاری در حال فرستادن ارتعاش های مثبت هستید و انرژی بسیار قدرتمندی را هم می فرستید و هم دریافت می کنید. در واقع قانون جذب را فعال کرده اید و همه چیز را برای رسیدن به خواسته هایتان مهیا می کنید.

پیدا کردن موانع ثروتمند شدن و مدیتیشن جذب ثروت

یکی از موارد دیگر انجام تمرین مورد نظر این است که وقتی شما در خودتان فرو می روید و ذهنتان در سکوت کامل است می توانید بدن، روح و ذهنتان را با هم هماهنگ کنید و اگر مشکل یا مانعی در مورد پول و درآمد بر سر راهتان است آن را بر می دارید. زیرا وقتی هماهنگی وجود دارد شما به راحتی می توانید مسیر درست را پیدا کنید و از موانع عبور کنید چون حالا موانع و مشکلاتی که سر راهتان هستند را به خوبی میشناسید.

بالا رفتن تمرکز 

یکی از دلایلی که فرد نمی تواند تصمیمات مالی درست برای زندگی اش بگیرد این است که به علت مشکلات زیاد تمرکز ذهن را از دست داده و کنترل اوضاع و احوال به دست مشکلات واگذار شده و مصائب زندگی به هر طرف بروند فرد هم به همراهشان می رود.

اما تمرکز یکی از چیزهایی است که می توان به کمک آن بر تمام سختی ها و رنجها فائق آمد. مهمترین موضوعی که در تمرین مدیتیشن جذب ثروت به وجود می آید ایجاد تمرکز ذهنی است.

نحوه انجام تمرین مدیتیشن صوتی جذب ثروت

به مدت ۲۱ روز تمرین مدیتیشن صوتی جذب ثروت را انجام دهید. یک هنس فری خوب تهیه کنید و فایلهای را حتما با هنس فری گوش دهید و هنگام تمرین لباسهای راحت بر تن کنید.

جای ساکتی در خانه را انتخاب کنید و دراز بکشید به یک نقطه خیره شوید.

تمام تمرکز خود را به تنفستان بدهید دم و بازدم، دم و بازدم.

سپس ۵ نفس عمیق بکشید می توانید به این شکل نفسهای عمیق بکشید، دم یک مکث کوچک و سپس بازدم. ۵ مرتبه به این روش تنفس عمیق داشته باشید.

حال چشمان خود را ببندید و به صدای گوینده در فایل صوتی مدیتیشن ثروت گوش دهید.

مدیتیشن خواب

تمامی تصویرسازی ها و تن آرامی و جملات تاکیدی برای القا، که در فایل هست را به درستی انجام دهید، تصویرسازی ها احساس شما را عالی می کند و باعث می شود که انرژی در بدنتان به فعالیت در بیاید و ارتعاش های مثبت و سازنده ای می فرستید.

آرامشی که به ذهن شما تلقین می شود سبب می شود که ذهن آرام بگیرد و از هر گونه تنش و اضطراب خالی شود و نشاط را به زندگی شما وارد می کند، وقتی شما از هر جهت در آرامش هستید پس ایده های پولساز بسیاری را جذب می کنید.

جمع بندی

به مدت ۲۱ روز این تمرین سبب می شود که شما تبدیل به یک جذب کننده ثروت و فرکانس های مثبت شوید، در فایل صوتی جذب ثروت با مدیتیشن نگرانی های شما نسبت به پول کم کم از بین می رود.

بهترین زمانی که می توانید این مراقبه را انجام دهید بلافاصله بعد از بیدار شدن یا قبل از خواب شبانه است.

مهمترین نکته در این تمرین مراقبه به دست آوردن حس خوب است زیرا زمانی که شما احساستان خوب و عالی باشد یعنی ارتعاش ذهنی شما درست کار می کند و وقتی نیروی ارتعاش به سمت درستی هدایت شود یعنی شما در مسیر آرزوها و خواسته هایتان هستید و پول و فراوانی ها در حال ورود به زندگی شما هستند.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4.2 10 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یوسف خالدی

سلام وقت بخیر ببخشید میشه در مورد دم و بازدم توضیح دهید من متوجه ۵ نفس عمیق و مکث بازدم نشدم ممنون میشم

فاطمه رضایی

عالی بود

فاطمه رضایی

عالی هست

Darya

از مدیتیشن با صدای مریم رضایی خیلی آرامش میگیرم ولی متاسفانه دانلود نداره ایکاش دانلود و باز کنید تا بشه دانلود کنیم من از طریق درگاه بانکی به دلایلی نمیخام خرید کنم اگر دانلود را باز کنید ممنون میشم

Alireza

متأسفانه هیچ راهی نداره بشه رایگان دانلودش کرد

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط Alireza
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
5
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x