تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

فواید باز شدن چاکراهای بدن چیست؟ نکات ۱۰۰% طلایی

فایده بازشدن چاکراهای بدن چیست؟ نکات 100% طلایی

در این مقاله از سایت متا راز درباره فایده باز شدن چاکراهای بدن از چاکرای ریشه تا چشم سوم و تاج را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید

اگر نمیدانید چاکرا چیست به طور خلاصه چاکراها مراکز انرژی در بدن هستند که هر چاکرا یک عملکرد مخصوص را بر عهده دارد که نقش آنها در هماهنگ کردن اعضای بدن است.

البته می توان گفت که چاکراها نوعی اتحاد بین دنیای درون و دنیای بیرونی انسان ایجاد می کنند و آغاز هماهنگی از همین جا شروع می شود. در این بخش شما را با فواید فعال شدن و پاکسازی چاکراهای بدن و اینکه اصلا برای چه باید چاکراهای بدن باز شوند، آشنا می کنیم.

چاکرا چیست و چه عملکردی دارد

چاکرا چیست و چه عملکردی دارد

حتما شما هم کسانی را در اطراف خود دیده اید که به راحتی زندگی می کنند و خیلی آسان از چالشها عبور می کنند و اگر مشکلی برایشان پیش بیاید با لبخند می گویند خدا بزرگ است همه چیز درست می شود. در بسیاری موارد آنقدر خون سرد هستند که شما فکر می کنید که چقدر بی تفاوتند، اما آنها بی تفاوت نیستند در واقع آنها دارای چاکراهای باز، و مطهر هستند.

کسانی که چاکراهای باز و فعال دارند در آرامش کامل زندگی می کنند و هر چالشی را به راحتی از سر راه خود با خونسردی بر می دارند، ایمان بسیار قوی دارند و می دانند که به هر آنچه که می خواهند دست می یابند.

انرژی خیلی راحت و به صورت درست در بدنشان در جریان است و بر سیستم غدد درون ریز و عصبی تاثیر مثبت می گذارد.

پاکسازی چاکراهای بدن

نکته جالب در مورد چاکراها این است که تمامی اندامهای بدن را کنترل می کند.

کسانی که از خشم رنج می برند به علت آن است که چاکرای خورشیدی آنها یا همان چاکرای ناف غیر فعال است.

یا کسانی که مشکلات مادی دارند و حتی نمی توانند نیازهای معمولی و یا آرزوهای خود را برآورده کنند، دارای چاکرای ریشه غیر فعال هستند.

زمانی که مراکز انرژی یا چاکراها انسداد داشته باشند یعنی غیر فعال باشند، کم کار یا پر کار باشند، شخص با اختلالات جسمی و روحی مواجه می شود.

علت انسداد چاکراها

چاکرا چیست و چه عملکردی دارد

علت تمامی اختلالاتی که در مراکز انرژی بدن رخ می دهد تنها یک دلیل است و آن هم نشخوارهای ذهنی و تحلیل های ذهنی است.

افکار انسان می توانند بهترین دوست یا بدترین دشمن آن باشند، افکار بد و ناخوشایند به همراه خود نگرانی ها، ترسها، حسادت ها، خشم و نگرانی ها را به همراه می آورند و باعث کم کاری انرژی در بدن و همچنین ورود و خروج نامنظم آن در بدن می شوند.

هر گونه اندیشه و احساسات منفی و ناراحت کننده بر حرکت انرژی در بدن تاثیر می گذارد و بیماری های مختلف را به وجود می آورد زیرا تمامی کارکرد اندامهای داخلی و خارجی را مختل می کند.

احساسات منفی و اعتقادات انسان در ضمیرناخودآگاه او ذخیره شده اند و بسیار محکم و قوی هستند این باورها ممکن است مثبت و یا منفی باشند و اما کسانی که افکار غالب منفی دارند دارای چاکراهای بسته و غیر فعال هستند.

زیرا اینگونه افراد فشار بسیار زیادی به بدن و روح خود می آورند و باعث اختلال در چاکراها می شوند وقتی چاکراها مختل می شوند بسیاری کارکردهای بدن نیز از کار می افتند و از همه مهمتر اینکه ذهن نیز دیگر نمی تواند درست کار کند و در نتیجه تمامی تصمیمات فرد دچار اشتباه است و او فردی دودل است که نمی داند چه کاری را درست انجام دهد و مدام از همه چیز ایراد می گیرد و برای آنکه نمی تواند به اهداف خود برسد همیشه شکایت از دیگران می کند و همه را از دور خود دور می کند و در نهایت فردی تنها و منزوی خواهد شد.

چرا باید چاکراهای بدن باز شوند

چرا باید چاکراهای بدن باز شوند

برای آنکه مشکلات و بیماری ها را از خود دور کنیم باید چاکراهایی سالم و باز و فعال داشته باشیم.

همان طور که در مقالات قبل نوشته بودیم چاکراها دو دسته هستند چاکراهای اصلی و چاکراهای فرعی. اگر چاکراهای اصلی مسدود باشند چاکراهای فرعی را نیز تحت تاثیر قرار می دهند اما اگر چاکراهای فرعی غیر فعال باشند راحت تر می شود آنها را فعال کرد.

با باز شدن چاکراهای بدن بیماری ها و نگرانی از بین خواهد رفت.

ما باید بیشترین انرژی خود را برای پاکسازی چاکراهای اصلی بدن بگذاریم از راههای مختلفی می توانیم چاکراهای اصلی بدن را تطهیر کنیم و باعث فعال شدن آنها شویم که یکی از راههای آن انجام مراقبه و مدیتیشن های مخصوص پاکسازی چاکراها است که توسط این مراقبه های مخصوص می توانید مراکز انرژی بدن را باز کرده و همچنین به تمامی اهداف خود برسید.

شاید در اینجا برایتان سوال پیش بیاید که رسیدن به اهداف یا داشتن یک زندگی با نشاط و در آرامش چه ارتباطی با پاکسازی چاکراها دارند در قسمت پایین به طور کامل توضیح خواهیم داد که چرا باید چاکراهای بدن باز شوند و فواید باز شدن مراکز انرژی بدن چیست.

فواید باز شدن هفت چاکرای اصلی

هفت چاکرای اصلی بدن باید همگی با هم باز شوند اینکه ما فقط بر روی یک چاکرا کار کنیم تا فعال شود اما چاکرای دیگری بسته باشد فایده ای ندارد.

مراکز انرژی بدن همگی باید با هم باز باشند تا عملکردشان درست و بدون نقص باشد.

پس در زیر به فواید باز شدن هفت چاکرای بدن می پردازیم.

فواید باز شدن چاکرای ریشه:

همان طور که می دانیم چاکرای ریشه اولین چاکرای اصلی بدن است. که در امتداد ستون فقرات قرار دارد و رنگ آن قرمز است و این چاکرا انرژی حیات و پراناها را به سمت خود جذب می کند و انسان را بر روی زمین محکم و استوار نگاه می دارد و این چاکرا به مادر زمین وصل می باشد و از آن قدرت و نیرو می گیرد.

اگر در این چاکرا اختلال وجود داشته باشد شما از نظر مادی و مالی دچار مشکلاتی می شوید و همچنین فردی خودمحور، مادی گرا و سلطه جو خواهید بود.

همچنین باعث می شود که احساس ناامنی، خستگی، استرس و اضطراب را مدام احساس کنید و در نهایت سبب خشم شما می شود.

بیماری های جسمی که از کم کاری یا پر کاری چاکرای اول به وجود می آید درد مفاصل و همچنین کمر درد است و سیستم ایمنی بدن نیز دچار اختلال می شود.

با انجام تمرینات پاکسازی چاکرای اول یا چاکرای مولادهارا می توانید به آرامش برسید زیرا وقتی پاکسازی می کنید و وقتی این قسمت را پاک و مطهر می کنید یعنی آن را باز کرده اید، کارکرد و عملکرد آن را به فعالیت صحیح وا می دارید و همچنین از درد های مفصلی رها می شوید همچنین از نظر مادی دیگر نگرانی ندارید و احساس امنیت می کنید وقتی به آرامش ذهنی و روحی می رسید مسلما بهتر می توانید فکر کنید و راههایی که شما را به نیازهایتان و همچنین فراتر از آن، یعنی دست یابی به آرزوهای مادیتان است، می رساند.

در فعال کردن و باز کردن چاکرای ریشه تمرین کنید تا: قوای جسمیتان افزایش پیدا کند

انرژی را به راحتی از مادر زمین دریافت کنید

زندگیتان بارور می شود

به همه خواسته های مادی خود می رسید

به آسایش و رفاه خواهید رسید

به آرامش می رسید

بدنی سالم و قوی بدون درد مفصلی داشته باشید

احساس امنیت دارید

و…..

فواید باز شدن چاکرای خاجی

فواید باز شدن چاکرای خاجی 

چاکرای دوم که به چاکرای مرکز کلیه نیز مشهور است در قسمت چهار انگشت پایین تر از ناف واقع شده یعنی مابین ناف و قسمت تناسلی قرار دارد. به رنگ نارنجی است.

چاکرای دوم مرکز انرژی جنسی و کیفیت ارتباط انسان با دیگران است از این چاکرا احساسات دیگران را دریافت می کنیم و همچنین احساس خود را می فرستیم. همچنین استعداد و خلاقیت را در صورت باز بودن فعال می کنم و کیفیت آن را بالا می برد.

اگر این چاکرا بسته یا پر کار باشد مشکلات بسیاری از قبیل اختلافات خانوادگی و احساسی، مشکلات جنسی، جرم و گناه، آشفتگی احساسی و روابط ناسالم، ترس از رها شدن و هتک حرمت است.

همچنین بیماری های جسمی به وجود می آید از قبیل اختلال جنسی مشکلات در تولید مثل بیماری های پوستی، مشکلات پروستات و مثانه، دردهای لگن و زیاده روی از غذا خوردن و …

این چاکرا با توانایی فرد برای عشق به تولید مثل در ارتباط است و از نظر احساسی ما را هیجان زده می کند ارتباط عمیق درونی ایجاد می کند و نیازهای جسم را مثل شادی برآورده می کند و اینکه چه چیزی فرد را خشنود می کند در ارتباط است.

 سواد هیستانا

وقتی چاکرای خاجی فعال و باز می شود، شادی و نشاط و انرژی حیات در بدن به حرکت و جریان می افتد اعتماد به نفس فرد بالا می رود از زندگی و روابطی که دارد لذت می برد بسیار خوشحال و خشنود زندگی می کند و رضایت از زندگی را شامل می شود.

با جنس مخالف رابطه ای سالم و بدون خجالت و بدون دروغ و ریا ایجاد می شود به راحتی در جمع می توان صحبت کرد و از خواسته ها عنوان کرد.

انگیزه بسیار زیادی ایجاد می شود و به همراه خود توازن احساسی را به وجود می آورد  و فعال بودن چاکرای دوم انرژی خلاق شما را نیز قدرت می بخشد.

خوشبین و امیدوار هستید و برای آینده خود برنامه های بسیار عالی خواهید داشت.

خشنود و خرسند زندگی می کنید و از لذت بردن احساس گناه ندارید دیگران بر روی شما هیچ کنترلی ندارند و شما عدم وابستگی احساسی را در خود می توانید تقویت کنید. رفتارهای سالم دیگران را تشخیص می دهید و خودتان نیز با آنها روابطی سالم خواهید داشت.

صادقانه رفتار می کنید و دیگران به شما اعتماد دارند آلودگی های جسمی را از بین می برید و با شور و شوق زندگی می کنید.

چاکرای شبکه خورشیدی یا مانی پورا

چاکرای شبکه خورشیدی یا مانی پورا

چاکرای سوم یا چاکرای شبکه خورشیدی در قسمت دو انگشت بالای ناف است به رنگ زرد. این چاکرا عملکرد های بسیاری قوی دارد و باید به فعال کردن آن دقت و تمرکز کنید.

اگر این چاکرا درست کار کند شما به خودتان کاملا باور و اطمینان دارید و شخصی قدرتمند می شوید فعال و پر جنب و جوش می شوید به راحتی از خود و دیگران می توانید محافظت کنید و اعتماد به نفس بالایی دارید.

اما اگر چاکرای شبکه خورشیدی غیر فعال یا پر کار یا کم کار باشد، فرد بسیار خودخواه می شود و اعتماد به نفس کاذب یا عدم اعتماد به نفس خواهد داشت می خواهد هر چه که او می گوید همان شود، ناآرام و ناراضی هست. احساساتش را نمی تواند بیان کند خوش صحبت نیست، و از همه مهمتر اینکه استرس و اضطراب دارد و زود عصبانی می شود.

و از نظر جسمی بیماری هایی که به وجود می آید شامل آلرژی های غذایی، زخم معده و مشکلات گوارشی، دیابت و کبد، سنگ کلیه و صفرا و …..می باشد.

برای فعال کردن این چاکرا باید کوشش کنید و تمرین های پاکسازی را به خوبی انجام دهید.

فواید باز شدن و پاکسازی چاکرای شبکه خورشیدی

اعتماد به نفستان بالا می رود و حس قدرت و نیرو می کنید.

برای خودتان ارزش و احترام قائل هستید.

رضایت خاطر از زندگی فعلی دارید و در لحظه حال زندگی می کنید.

برای رسیدن به اهدافتان پشتکار دارید و به موفقیتتان ایمان دارید.

خودتان را همین گونه که هستید دوست دارید.

بسیار انگیزه دارید و احساساتتان واقعی هستند.

اگر چالشی به وجود بیاید آن را می پذیرید و بر صدد رفع و بهبود وضعیت می پردازید.

با نیروی برتر ارتباط برقرار می کنید و به منبع اصلی انرژی وصل خواهید شد بنابراین آرزوها و اهدافتان را تحقق می بخشید.

چاکرای قلب یا چاکرای چهارم

چاکرای قلب یا چاکرای چهارم

چاکرای قلب با نام سانسکریت آناهاتا مرکز عشق و صلح و دوستی است. اگر ارتباطاتتان صمیمی و دوستانه هست و می توانید با جهان هماهنگ باشید بدانید که چاکرای قلب در شما فعال و باز است.

جایگاه این چاکرا در وسط سینه است و رنگ آن سبز است.

اندام وابسته آن قفسه سینه، پایین ریه، دستگاه گردش خون، پوست و قلب است. غده وابسته به آن که تیموس است و تنظیم کننده رشد و کنترل سیستم لنفاوی را بر عهده دارد و سیستم ایمنی بدن را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد و کنترل کننده آن است.

اگر چاکرای قلب مسدود باشد بیماری های قلبی و تنفسی به وجود می آید و انرژی و اکسیژن به میزان درست وارد بدن نمی شود بنابراین سلامت بدن به خطر می افتد و احساس شادی و نشاط از بین می رود.

و از همه بدتر اینکه اگر این چاکرا بسته پرکار یا کم کار باشد شما می خواهید محبت را از دیگران به زور خریداری کنید برای همین همیشه به زور می خواهید که در خدمت مردم باشید بدون آنکه به سرچشمه عشق الهی وصل باشید کارهایی می کنید که حتی دیگران آنها را نمی بینند و شما شاید بخواهید که آنها از شما قدردانی کنند اما آنها این کار را انجام نمی دهند.

فعال کردن و باز کردن چاکرای قلب

اما اگر این چاکرا باز و فعال باشد شما را به نوعی عشق الهی می رساند شخصی متعادل همدرد و هم صحبتی عالی برای دیگران هستید به شما به راحتی اعتماد می کنند و حرفشان را به شما می گویند.

دیگران را به راحتی می بخشید و با دیگران با ملایمت رفتار می کنید.

با کسانی که دوستشان دارید رابطه ای عالی دارید آنها را خوشحال می کنید و ارتباطی عمیق عاطفی بین شما ایجاد می شود.

انگیزه تان برای به دست آوردن آرزوهایتان بسیار بالا است.

به خداوند و کائنات ایمان و باور دارید برای همین افکار و اعمال قدرتمندی دارید و می دانید که هر کاری بخواهید می توانید انجام دهید و آن را به ثمر برسانید.

اگر به کسی محبت کنید بی دریغ این کار را انجام می دهید و توقعی از کسی ندارید برای همین هرگز کسی را قضاوت نمی کنید.

به منبع انرژی و عشق وصل هستید و زندگی را همین گونه که هست دوست دارید.

فعالیت های اجتماعی را دوست دارید زیرا از ارتباط گذاشتن با مردم به چیزهای بهترین دست پیدا می کنید.

چاکرای گلو یا چاکرای پنجم

چاکرای گلو یا چاکرای پنجم

چاکرای گلو بیان خویش است، با نام سانسکریت ویشودها چاکرا به رنگ آبی می باشد.

این چاکرا مرکز ارتباط است حتما شما هم کسانی را دیده اید که بسیار خوش صحبت هستند و شما دوست دارید که با آنها ارتباط برقرار کنید به آنها اعتماد می کنید و از هم صحبتیشان لذت می برید اینگونه افراد چاکرای گلویی باز و فعال دارند.

بخش های وابسته آن گردن، گلو، نای، لبه بالایی ریه ها، گوش، صدا و غده وابسته به آن تیرویید است.

غده تیرویید در رشد استخوان بندی و اندام های درونی بسیار موثر و مهم است متابولیسم ید را کنترل می کند و بافت ها را تعادل می بخشد.

اگر چاکرای گلو بسته کم کار یا پر کار باشد مشکلاتی جسمی از قبیل سرفه، خشکی گلو، مشکلات تیرویید و …به وجود می آورد.

و از نظر درونی و احساسی مشکلاتی از قبیل عدم ارتباطات سالم، عدم اعتماد به نفس، پر حرفی یا کم حرفی، خجالتی، عدم تکلم درست، زدن صحبت های غیر منطقی به دیگران و  خواسته های غیر منطقی داشتن از دیگران، کلام خشن، به وجود می آید.

در پاکسازی و فعال سازی چاکرای گلو کوشش کنید تا به موارد ذیل برسید:

بیان صحیح احساسات

داشتن دوستی های پابرجا

بیان علاقه بدون ترس

رضایت از خود و بی واسطه خود را دوست داشتن

عدم قضاوت دیگران و خود

گفتن حقیقت بدون ترس

شنوده خوب بودن برای همدلی با دیگران

داشتن اعتماد به نفس

بیان واقعی احساسات در روابط عاطفی

خوش خلقی و کمک به دیگران

پر انرژی و با نشاط بودن در تمامی لحظه های زندگی

چاکرای ششم یا چاکرای چشم سوم

چاکرای ششم یا چاکرای چشم سوم

چشم سوم یکی از چاکراهای مورد علاقه مردم است زیرا با فعال کردن این چاکرا خرد و بصیرت درونی پیدا می کنید و می توانید آینده نگری کنید و تصاویری از دنیای ماورالطبیعه را می بینید و به اسراری از عالم غیب دست می یابید.

از چشم سوم می توان برای بیداری معنوی و ارتباط با کائنات استفاده کرد. جایگاه آن حدود بین دو ابرو هست که به رنگ نیلی می باشد، از این چاکرا می توان برای تجسم خلاق و تصویرسازی هم استفاده کرد چاکرای آجنا مرکز اتصاف سه کانال انرژی پینگالا، آیدا، سوشومنا می باشد که با ادغام انرژی کیهانی، خورشیدی و قمری در شخص بیداری معنوی و پیشگویی را ایجاد می کند.

روشن بینی را در افراد قدرت می بخشد. چشم سوم در کالبد اثیری است این چاکرا وجود خارجی ندارد اما فیزیکی و مادی هم نیست و متافیزیکی و اثیری هست.

این چاکرا مسئول نظارت بر ذهن و ضمیرناخودآگاه است و پل ارتباطی بین دنیای درون و دنیای بیرونی انسان است. در بین هندوها چشم سوم حتی یک آیین به حساب می آید حتی بین مسلمانان نیز با ۱۷ رکعت نمازی که می خوانند وقتی به سجده می روند در واقع در حال تحریک چشوم سوم هستند.

چشم سوم شما به آن سوی زمان و مکان می برد، وقتی چشم سوم فعال می شود شما می توانید در هر زمان و در هر مکانی که می خواهید به صورت اثیری حرکت کنید.

حتی می توانید بدون حواس پنجگانه به کسی احساسات خود را بیان کنید که به این تله پاتی گفته می شود.

فعالسازی چاکرای چشم سوم

با پاکسازی و فعال سازی چشم سوم می توانید به خواسته های زیر برسید:

با باز شدن چشم دل یا همان چشم سوم می توانید به دیگران از راه دور ارتباط بگیرید و به سوی آنها پیامی بفرستید که آنها متوجه شوند حتی همان طور که گفتم می توانید به تله پاتی بپردازید.

به پیشگویی و آینده نگری می پردازید.

چون ارتباط مستقیم با ضمیرناخودآگاه دارد می تواند به راحتی بر آن تاثیر مثبت بگذارد و به آنچه که می خواهید دست یابید.

استعدادهای ذاتی خودتان را می توانید کشف کنید و در تقویت آنها کوشش کنید

ارتباط مستقیم با دنیای درون دارید

بسیار عمیق می شوید و تمامی ابعاد یک موضوع را می توانید ببینید چیزهایی که دیگران نمی بینند شما آنها را می بینید.

به خرد و آگاهی می رسید

نکته مهم اینجاست که باید بگوییم چه کسانی نباید چشم سوم را باز کنند، افرادی که دل پاک ندارند مدام دیگران را قضاوت می کنند و به دنبال کارهای بسیار نادرست هستند اینها اگر بخواهند چشم سوم را باز کنند دچار مشکلات بسیاری از قبیل شنیدن صدای عجیب از غیب می شوند همچنین دچار سردردهای مزمن میشوند، حتی کسانی که به زور می خواهند چشم سوم را با تمرینات سنگین باز کنند دچار ترسها و دلهره های بسیار می شوند شاید تصاویر عجیبی را ببینند و زندگیشان از حالت عادی خارج شود.

چاکرای تاج یا چاکرای هفتم

چاکرای تاج یا چاکرای هفتم

چاکرای هفتم با نام سانسکریت ساهاسرارا و در وسط فرق سر قرار دارد به رنگ بنفش و یا هفت رنگ مایل به بنفش است.

اندام وابسته بدن به این چاکرا سیستم عصبی قسمت بالایی سر مرکز سر مغز جمجمه چشم راست می باشد و غده وابسته هیپوفیز است.

این غده تاثیر هماهنگ کننده بر روی غده های دیگر دارد و عده اصلی است بنابراین مهم هست.

در صورت بسته بودن این چاکرا بدن دچار بیماری های جسمی و روحی می شود بیماری های جسمی از جمله مشکلات مغز و اعصاب بیماری های سیستم عضلانی و اسکلتی مشکلات پوستتی اعتیاد به داروهای روان گردان و علاقه مندی به آنها، خستگی، صرع.

بیماری های روحی مثل افسردگی حساسیت به صداها و نور بی خوابی دیدن خوبهای بد، فراموشی ایجاد می شود.

اشخاصی که منزوی و گوشه گیر هستند دچار نوعی پوچی و بی هدفی شده اند از نظر اخلاقی و معنوی ضعیف شده اند و از درون دچار ناراحتی های مختلف هستند و احساس آرامش ندارند حتما باید چاکرای تاج را فعال کنند زیرا بسته و مسدود شده است.

فواید فعالسازی و پاکسازی چاکرای تاج از اهمیت بسیاری برخوردار است و در زیر به فواید پاکسازی چاکرای هفتم می پردازیم:

با خود برتر و خالق ارتباط مستقیم پیدا می کنید

هوشیاری کیهانی و ماوراء در شما قدرت می یابد

قدرت کلام و قدرت تاثیر گذاری بالایی خواهید داشت

به راحتی می توانید با چاکراهای دیگر ارتباط برقرار کنید و آنها را پاکسازی کنید

سلامتی جسمتان را تضمین می کنید

به تعادل جسمی و روحی می رسید

در لحظه حال زندگی می کنید

احساس سعادت و برکت می کنید

به قلمرو ناخودآگاه به راحتی وارد می شوید

مسیر سلوک را طی می کنید و حس بیداری ابدی خواهید داشت

حس وحدت با منبع اصلی انرژی می کنید

کلام آخر

نکته بسیار مهم در مورد چاکراهای اصلی بدن این است که باید سعی کنید همه چاکراها را به ترتیب باز کنید.

زیرا اگر فقط بر روی پاکسازی یک چاکرا کار کنید و دیگر چاکراها بسته و غیر فعال باشند تقریبا بدنتان دچار به هم ریختگی خواهد شد درست مثل آبی که گل آلود می کنید.

بنابراین تمامی چاکراها به ترتیب باید فعال شوند در ابتدای تمرینات شاید کمی دچار سردرد شوید یا شاید انرژیتان کم شود این موضوع در ابتدای تمرینات برای برخی رخ می دهد زیرا انرژی بسیاری وارد بدن شده و بدن و ذهن شروع به مقاومت می کنند تا زمانی که بدن و ذهن و حتی روحتان با ورود انرژی هماهنگ شوند تمرینات را کم کم انجام دهید و ورود انرژی به بدنتان برای پاکسازی باید آهسته و پیوسته صورت گیرد.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرزو چگینی

درود وبااحترام وادب خیلی ازمطالب مقیدو سازندتون کمال قدردانی رادارم و ازخداوندمهربان وازشمادوست عزیزسپاسگزارم .درپناه حق

محسن هاشمی

سلام و خسته نباشید خیلی از مطالب شما خوشم اومد قشنگ ادم توجیح میشه.
فقط ی سوال دارم میشه بگین هر چاکرا رو چجوری فعال کنیم یا هر چاکرا چ تمرینی داره ممنون میشم جناب این قسمتم توضیح بدین.

ناشناخته

ممنونم فقط من الان چطوری بفهمم دل پاکی دارم ؟ می دونم دلم پاک نیست چطوری پاکش کنم می ترسم شروع کنم چاکراه هامو درست کنم

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
3
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x